یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

برنده جایزه اسکار؛

بازیگر مشهور هالیوودی از نمایشی در برادوی اخراج شد

فی داناوی

سینماپرس: فی داناوی که قرار بود در نمایش «چای رأس ساعت پنج» در برادوی ایفای نقش کند، از این پروژه اخراج شده است.

به گزارش سینماپرس، روزنامه گاردین خبر داده است که برنده جایزه اسکار از تلوید نمایش تک‌نفره‌ای کنار گذاشته شده است که پیشتر کاترین هپبورن آن را بازی کرده بود. فی داناوی، ۷۸ ساله اخیراً به سبب حضور سه هفته‌ایش در بوستون، برای اجرا به نیویورک نرفته است.

روز چهارشنبه، بن فلدمن و اسکات بک، تهیه‌کنندگان نمایش اعلام کرده‌اند که آنان بیش از این با خانم داناوی همکاری نخواهند کرد. طبق بیانیه‌ آنان برنامه کاری نمایش آن است که نمایش برشای نخستین بار در وست‌اند با بازیگری تازه روی صحنه رود که نقش کاترین هپبورن را بازی کند.»

نیویورک پست مدعی شده است که داناوی برای کار کردن در محیط کاری خصومت‌آمیز دچار مشکل شده است و اتهاماتی مبنی بر ستیز با عوامل نمایش نیز مخابره شده است. شایعات از رفتار مشکل‌ساز خانم داناوی می‌گوید. رومن پولانسکی نیز پیشتر این بازیگر را به دردی عظیم تشبیه کرده بود. داناوی ستاره زن فیلم «محله چینی‌ها» ی پولانسکی بود. بت دیویس نیز گفته است داناوی بدترین فردی است که تاکنون با وی بازی کرده است. با این حال سیدنی لومت او را «از خود گذشته» معرفی کرده و جانی دپ مدعی شده است داناوی طبیعتی دوست‌ داشتنی دارد.»

داناوی در زندگی‌نامه‌اش با عنوان «در جستجوی گتسبی» نوشته است «واقعیت این است که یک مرد می‌تواند سخت باشد و مردم او را برای تلاش کردنش در انجام کاری خارق‌العاده تحسین می‌کنند. مردم می‌گویند خدای من، چقدر دل و جرأت داره. یه مرد واقعیه. و یک زن می‌تواند تلاش کند تا کار درست را بکند و او دردی در ماتحت است. این طبیعت من است برای انجام کارهای خیلی خوب و هرگز موفق به انجامش نشده‌ام.»

این اولین تجربه برادوی فی داناوی در ۳۷ سال گذشته بود. داناوی در سال ۱۹۹۴ جایگزین گل کلوز در اجرای سانست بولوار شده بود؛ اما اندرو لوید وبر تصمیم به تعطیلی اجرا گرفت. داناوی بابت این تعطیلی شکایتی به مبلغ ۶ میلیون دلار تنظیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.