جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

کارگردان سریال خبر داد؛

«ترور خاموش» اواسط شهریورماه سریال تلویزیون می‌شود

 سریال مرگ خاموش

سینماپرس: سریال جدید تلویزیون با توجه به جنبه‌های بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر اواسط شهریورماه پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، سریال «مرگ خاموش» یک پرداخت امنیتی دیگر تلویزیون به شمار می‌رود که در داخل و خارج از ایران تصویربرداری شده و این روزها در مراحل فنی سپری می‌کند. احمد معظمی کارگردان این سریال به تسنیم، گفت: نام این مجموعه تغییر کرده و با نام «ترور خاموش» از اواسط شهریورماه روی آنتن خواهد رفت. هنوز شبکه آن مشخص نیست و با تصمیم سیمافیلم و تشخیص سیما بر روی کنداکتور، پخش می‌شود.

مجموعه «مرگ خاموش» جلوه‌های ویژه و پست پروداکشن سنگینی دارد که حمید قربانی تدوین آن را انجام می‌دهد. کارگردان سریال «سارق روح» تأکید کرد: این سریال تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و در عین حال به واکاوی پشت پرده‌های آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

وی با اشاره به حضور سعید راد در «ترور خاموش» افزود: سعید راد جزو بازیگرانی است که برای اولین بار در تلویزیون سریال بازی می‌کند و نقش‌آفرینی ویژه‌ای هم داشته است.

علاوه بر سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی‌پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز در آن به ایفای نقش پرداختند.

معظمی با اشاره به نگارش فصل دوم «ترور خاموش» گفت: این سریال تلویزیونی فصل‌ دوم خواهد داشت که نگارش آن در حال انجام است.

این کارگردان تلویزیون به نگارش فصل دوم «سارق روح» اشاره کرد و گفت: «سارق روح ۲» در حال نگارش است و جلساتی برگزار شده تا تکلیف این سریال هم هرچه زودتر مشخص شود.

«سارق روح» قصد دارد دو موضوع را در قالب دو مجموعه دنبال کند؛ یکی رابطه تروریسم اقتصادی و تحریم و دیگری رابطه تروریسم و مواد مخدر است. که حسب نظر سیما و تلویزیون یک کدام از این دو موضوع، محور فاز دوم سریال «سارق روح» می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.