سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

گروکشی دولت و فشار بر فعالان عرصه فرهنگ و هنر/۷

سیدزاده: کشور ۶ سال است با رفتارهای کودکانه اداره می شود و نمونه بارز آن هم لجبازی اخیر است/ آقایان! دهان دیگران را نبندید، خودتان را اصلاح کنید

سیدسعید سیدزاده

سینماپرس: سیدسعید سیدزاده تهیه کننده سینما گفت: کشور ۶ سال است با رفتارهای کودکانه اداره می شود و نمونه بارز آن هم لجبازی اخیر دولت برای پخش «گاندو» است؛ این رفتارها مایه شرمساری برای یکایک مردم شریف و انقلابی ایران است؛ حالا دیگر برای همگان روشن شده که سپردن اداره کشور به چنین مدیرانی یک خبط و اشتباه بزرگ بوده است!

تهیه کننده فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مدت مدیدی است که کشور دچار رفتار کودکستان مآبانه شده و در هر حوزه ای شاهد این رفتار هستیم. این بار این رفتار گریبان سازمان صدا و سیما را گرفته و باعث شده که برخی بخواهد این سازمان را به زمین بزنند. به عقیده من این زمین خوردن شیرینی برای سازمان صدا و سیما است که مسئولان آن هرگز نباید بابت این مسأله ناراحت باشند.

وی ادامه داد: این رفتار اخیر مسئولان دولت با سازمان صدا و سیما برای عده ای که هنوز باورشان نمی شد که کشور شبیه به یک کودکستان شده و کسی که بهتر بود مدیر و مربی کودکستان شود آن را اداره می کند، مسجل کرد که با چه شخصی و چه تیم طرف هستند!

سیدزاده با بیان اینکه همه ما ملت انقلابی ایران اسلامی همانند ولی امرمان حضرت آیت الله خامنه ای همیشه سعی کرده ایم حرمت نگه داریم تصریح کرد: ما در تمامی اوقات سعی مان بر این بوده و خود را مکلف دانسته ایم که اطاعت پذیری صرف از هر شخصی که رئیس جمهور می شود داشته باشیم و وی را برای رسیدن به اهداف عالیه کشور همراهی کنیم؛ ما بنا به فرموده امام مان که میزان رأی ملت است رفتار کردیم اما متأسفانه امروزه به جایی رسیده ایم که دیگر نمی توانیم سکوت کنیم و از کنار این رفتارهای کودکانه بگذریم؛ این وظیفه هر انسان مومن و انقلابی است که به این آقایان گوشزد کند مملکت کودکستان نیست و انسان هایی بزرگ و فرهیخته و اندیشمند را برای اداره اش می طلبد!

تهیه کننده فیلم سینمایی «شب به خیر فرمانده» خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان صدا و سیما باید خوشحال باشند که بانی این شدند تا همه فهمند مملکت در این سال ها چطور اداره شده! بنده به جرأت می گویم در این ۶ سال کشور کودکانه اداره شده و این هم نمونه اش. این قدرت رسانه ای تلویزیون بود که توانست این کودکان دولتی را به مردم بشناساند.

این سینماگر متذکر شد: این کشور را خداوند بزرگ اداره می کند؛ آقایان باید بدانند که هیچ احتیاجی به پول آن ها نیست؛ هرچند که پول آن ها از همین پول مردم و متعلق به بیت المال است اما صدا و سیما این پول را نمی خواهد؛ آقایان باید مطمئن باشند آنقدر افراد با دیانت در کشور هستند که بیایند و پول خرج کنند و هزینه های سازمان صدا و سیما را بدهند تا دیگر دستش جلوی این کودکان دراز نباشد.

وی سپس با اشاره به سریال «گاندو» اظهار داشت: آقایان! دهان دیگران را نبندید، خودتان را اصلاح کنید. شما اگر خطا دارید باید برای جبران خطاهای تان گام بردارید. «گاندو» و سریال ها و فیلم هایی نظیر آن یک ژانر هستند که در تمام دنیا از آن ها در جهت منافع ملی کشورها بهره برداری سیاسی-امنیتی می شود و مردم و حکومت ها از مواهب آن بهره مند می شوند.

سیدزاده در خاتمه اظهاراتش تأکید کرد: دولت باید بداند مردم بهترین قضاوت را دارند. در این مسأله کار اصلحی انجام شده و سریال «گاندو» اثری خوب و قابل تأمل است که باید به آن بها داد و ما بیشتر نیازمند تولید چنین آثاری هستیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.