چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به کارگردانی یزدان فتوحی؛

مجموعه طنز «ناخونک» روی آنتن شبکه شما

شبکه شما

سینماپرس: مجموعه 90 قسمتی «ناخونک» به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی یزدان فتوحی از شنبه ٥ مردادهر شب ساعت ٢٣ روی آنتن شبکه شما خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، «ناخونک» با نگاهی طنز و با استفاده از آیتم های نمایشی کوتاه چند دقیقه ای تلاش دارد ضمن فرهنگسازی و نقد عادت های ناپسند شهروندی و اجتماعی فضایی شاد و مفرح را برای بیننده القا کند.

مجموعه «ناخونک» با زمان پیش بینی شده ۴۰ دقیقه ای و میانگین ۱۰ آیتم برای هر قسمت طراحی شده و دارای ویژگی هایی همچون ریتم تند با استفاده از وله ها و آرم استیشن است.

«ناخونک» بر موضوعاتی چون کانون خانواده اختلاف نسلها، مشکلات شهروندی و آپارتمان نشینی، مشکلات بیمارستان ها، هزینه های درمان، فرهنگ کتابخوانی، توجه به اماکن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان تمرکز دارد.

مجموعة ناخونک به تهیه کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید شده است.

مریم امیرجلالی، عزت اله مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاکلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی، مهران ضیغمی و … از جمله بازیگران سریال ناخونک هستند.

این مجموعه ۹۰ قسمتی که کاری مشترک از شرکت صوتی و تصویری سروش و معاونت امور استان ها است، از روز شنبه ٥ مرداد ٩٨ هر شب ساعت ٢٣ و تکرار آن روز بعد ساعت ١٤ از شبکه شما پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.