چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

سجاد نوروزی:

اقشار محروم به سینما آزادی می‌آیند

سجاد نوروزی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رئیس فرهنگسرای اندیشه

سینماپرس: سینما آزادی قرار است بخشی از مردم را که به دلیل مشکلات مالی امکان تماشای فیلم در سینما را ندارند را به سینما بیاورد.

به گزراش سینماپرس، سینما آزادی در طی یک اقدام پسنیده قرار است بخشی از مردم تهران را که به دلیل مشکلات مالی امکان حضور در سینما و تماشای فیلم ندارند با همکاری خیریه‌ها به سینما آورد.

«سجاد نوروزی» رئیس سینما آزادی تسنیم در اینباره گفت: این ایده معطوف به سوق دادن پردیس سینما آزادی به سمت فعالیت‌های فرهنگی است. از اهداف اولیه ما در ابتدای مسئولیت این بود که کارکرد پردیس سینما آزادی در کنار فعالیت‌های اصلی خودش کارکرد فرهنگی، اجتماعی و هنری هم داشته باشد. اولین گام این است که با همکاری خیریه‌های معتبر و سرشناس افراد تحت پوشش آن خیریه‌ها را به صورت رایگان برای تماشای فیلم‌ها پوشش دهیم. در واقع خیریه افراد را معرفی می‌کند و ما سانس مشخصی را رزرو می‌کنیم و افراد می‌آیند و از فضای فرهنگی در سینما استفاده می‌کنند و فیلم‌ها را به صورت رایگان میبینند.

این مدیر فرهنگی اظهار داشت: به نظرم این کار یک اقدام خوب و مثمر ثمر برای رفاه و فعالیت‌های فرهنگی اقشار مستضعف است. چون واقعا به خاطر مشکلات اقتصادی موجود تفریحی مانند سینما نمی‌تواند در سبد خانواده جا پیدا کند و خود این موضوع می‌تواند آسیب هایی را ایجاد کند ولی با این کار می‌توان امید داشت که یک تفریح سالم و اوقات فراغت خیلی خوب برای آنان رقم بخورد تا از مشکلاتشان کم بشود.

او درباره نوع انتخاب فیلم‌ها بیان کرد: انتخاب فیلم‌ها هم به این صورت است که دارای پیام و انتقال مفهوم مثبت باشد و هم در حوزه سرگرمی کارکرد داشته باشد و فضای فیلم به گونه‌ای نباشد که احساس مطلوبی بعد از دیدن آن نداشته باشند و نتواند نیازهای فرهنگی و اوقات فراغت آنان را تامین کند.

او درباره ساعت و زمان اکران فیلم‌ها گفت: با برنامه ریزیهای صورت گرفته هیچ خللی در فروش روزمره و عام فیلمهای در حال اکران ایجاد نخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.