سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹

ابوالفضل صفری خبر داد:

نام فصل دوم سریال «سارق روح» تغییر کرد/ پایان مراحل فنی «ترور خاموش»

فیلم سینمایی سارق روح

سینماپرس: تهیه کننده «سارق روح» از تغییر نام فصل دوم این سریال 30 قسمتی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ابوالفضل صفری تهیه کننده «سارق روح» از تغییر نام این سریال خبر داد و به صبا گفت: «تمام رخ» نام جدید فصل دوم این سریال است.
به گفته وی، نگارش این سریال در ۳۰ قسمت به پایان رسیده است.
تهیه کننده «سارق روح» درباره پیش تولید کار که قرار بود در مرداد ماه آغاز شود، گفت: زمان شروع پیش تولید مشخص نیست و بستگی به نظر سیمافیلم دارد.
صفری در پاسخ به این پرسش که بازیگران سریال «تمام رخ» مشخص شده اند یا نه، مطرح کرد: مذاکراتی با عده ای از بازیگران صورت گرفته است و منتظر تایید نهایی سیمافیلم هستیم.
وی در پایان درباره سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی که پیش از این اعلام شده بود از پاییز روی آنتن می رود، عنوان کرد: مراحل فنی این سریال نیز به پایان رسیده است و زمان و شبکه پخش کننده آن وابسته به نظر سیمافیلم است.
سریال «تمام رخ» که قرار است در ادامه سریال «سارق روح» به سفارش سیمافیلم ساخته شود به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی می پردازد و حضور عواملی مانند احمد معظمی کارگردان، حسین تراب نژاد نویسنده، مرتضی اصفهانی مشاور محتوا و مرتضی متولی مدیر تولید در این فصل قطعی است.
«سارق روح» در فصل اول خود در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور بود که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد. محور اصلی سریال تلاش‌های دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه‌های شبه عرفانی و حلقه‌های شبه‌دینی جدید بود.
سریال «ترور خاموش» به نویسندگی هومان فاضل و حسین تراب نژاد دو فصل دارد و این مجموعه به جنبه بین‌المللی و مافیای مواد مخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.