سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

تا ۷ مرداد؛

مهلت ارسال آثار به المپیاد فیلمسازی نوجوانان تمدید شد

لوگوی دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران

سینماپرس: مهلت ثبت نام و ارسال اثر به المپیاد فیلمسازی نوجوانان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا ۷ مردادماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، ثبت‌نام سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در بخش فیلم همچنان ادامه دارد و متقاضیان تا ٧ مرداد می‌توانند درخواست‌ خود را در سایت www.iycs.ir ثبت کنند و نسخه تصویری اثرشان را نیز تا همین تاریخ ارائه دهند.

از ابتدای اعلام فراخوان سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان تاکنون ‌۲۷۳ اثر در بخش ایده و ٥٦ اثر نیز در بخش فیلم ثبت شده است و متقاضیان موظف هستند نسخه تصویری اثرشان را از طریق ارسال دی‌وی‌دی و یا ایمیل به دبیرخانه المپیاد برسانند.

عناوین  آثار پذیرفته شده در هر ۲ بخش ایده و فیلم نیز تا ۱۰ مردادماه اعلام می شود و پس از آن برنامه‌هایی که از سوی انجمن سینمای جوان برای پذیرفته‌شدگان تدارک دیده شده است، اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین قرار است دوره‌های آموزشی نیز از سوی انجمن سینمای جوان برای پذیرفته‌شدگان برگزار شود که زمان و جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌شود.

 سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با اهداف ترویج فضائل اخلاقی و نگاه امیدوارانه به زندگی در بین نوجوانان از طریق ایده‌پردازی و مشارکت در تولید فیلم، یافتن ایده‌های نو در سینمای کودکان و نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی استعدادهای هنری نوجوانان در حوزه تخصصی سینمای کودکان و نوجوانان و زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودکان و نوجوانان همزمان با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار می‌شود.

این المپیاد، در ۲ بخش ایده: (منظور از ایده، طرح اولیه قصه‌ای است که پس از پذیرش توسط هیأت انتخاب المپیاد، با کمک استاد مشاور و گروه خلاق به طرح کلی فیلمنامه (دارای ابتدا، میانه و پایان داستان باشد) تبدیل خواهد شد.) و فیلم کوتاه: (منظور فیلم‌هایی با زمان حداکثر ۳ دقیقه است که بعد از سال ۱۳۹۶ تولید شده باشند) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.