یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

حمید منوچهری گفت:

جذب جوانان با استعداد از طریق جشنواره «نوایش»

حمید منوچهری

سینماپرس: یک گوینده پیشکسوت رادیو با اشاره به جشنواره «نوایش» که از طرف رادیو نمایش برگزار می شود بیان کرد که چنین جشنواره هایی می توانند جوانان با استعداد را جذب کنند.

به گزارش سینماپرس، حمید منوچهری هنرمند پیشکسوت و نامدار رادیو، دوبله، تئاتر، سینما و تلویزیون از جوانان توانمند و علاقه مند به حوزه نمایش های رادیویی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش کوتاه رادیویی «نوایش» دعوت به عمل آورد.

منوچهری ضمن اعلام این دعوت گفت: جوانان با استعدادی در حوزه تولید و ساخت نمایش های رادیویی در خارج از رادیو فعالیت می کنند که خیلی از آنها را نمی شناسیم چرا که پیش نیامده در فضای کاری مشترکی با هم همکاری کنیم، از این رو برگزاری جشنواره های اینچنینی می تواند شرایط را برای شناخت و معرفی توانمندی آنها فراهم سازد که این اتفاق خوبی است و نباید فراموش کرد که آینده برای جوان هاست.

این هنرمند پیشکسوت افزود: البته شرکت کنندگان در بخش مردمی که معمولاً اغلب آنها جوانان هستند باید ببینند که آیا در عرصه تولید نمایش های رادیویی توانمندی لازم را دارند یا خیر. به عبارتی می بایست با آن حرفه ای برخورد کنند تا اثر قابل قبولی را برای بخش مسابقه مردمی ارائه دهند که در صورت انتخاب از رادیو نمایش پخش شود.

حمید منوچهری در پایان تأکید کرد: بهتر است همگان درباره نمایش های کوتاه رادیویی عمیق فکر کنند تا تمامی عوامل تولید و ساخت یک نمایش رادیویی باه شکل حرفه ای و در مدت زمان اندک بر مخاطبان خود تأثیر بگذارند. یکی از تأثیرگذارترین عوامل در این عرصه نویسنده است چرا که اوست که می باید آنچنان حرفه ای بنویسد که بتواند داستان را آغاز و آن را به پایان برساند.

این روزها رادیو نمایش در حال جمع آوری آثار بخش حرفه ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش های کوتاه رادیویی «نوایش» است و علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت : www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.