یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

با اعلام مدیر کل امور هنری بنیاد شهید؛

داوران جشنواره فیلم «ایثار» معرفی شدند

سید مرتضی حسینی دبیر جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر

سینماپرس: ترکیب هیات داوران سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، سیدمرتضی حسینی مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و دبیر سومین جشنواره فیلم «ایثار» به معرفی هیات داوری این جشنواره پرداخت و گفت: سیدحسین حق‌گو، محمدتقی فهیم و مرجان ریاحی، آثار رسیده به بخش های مختلف سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» را داوری خواهند کرد.

وی افزود: سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» با محوریت ایثار اجتماعی برگزار می شود. این جشنواره بر آن است تا با بهره‌گیری از دستاوردهای هنرمندان متعهد، خلاق، توانمند و با شیوه‌های متنوع تولید، نسبت به تقویت چرخ ایثارگری‌های اجتماعی، شناساندن مصادیق این فضیلت فردی و اجتماعی، تعمیم ارزش‌های والای ایثار، ازخودگذشتگی، بروز رفتارهای نیکوکارانه و احیای مسلک «دیگران را بر خود مقدم داشتن» از دریچه دانش فیلمسازی اقدام کند. از همین رو سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» با محوریت ایثار اجتماعی در ۲ بخش «فیلمنامه» و «فیلم ۱۲۰ ثانیه ای» برگزار می شود.

دبیر سومین جشنواره فیلم «ایثار» تاکید کرد: آثاری که در راستای اهداف جشنواره مناسب تشخیص داده شوند، علاوه بر اعطای جوایز، نسبت به خرید آنها اقدام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان روز ۳۰ مرداد ماه سال جاری عنوان کرد: زمان برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فیلم «ایثار» متعاقباً اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.