شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶

محسن جلالی فراهانی خبر داد؛

اختلاف باغ کتاب و پردیس سینمایی حل می‌شود

پردیس سینمایی باغ کتاب

سینماپرس: اختلاف مدیران «باغ کتاب» و «پردیس سینمایی» احتمالاً این هفته حل می‌شود و وضعیت تردد تماشاگران دوباره به حالت اول برمی‌گردد.

به گزارش سینماپرس، محسن جلالی فراهانی با اعلام این خبر گفت: مستأجر سینمای باغ کتاب از ابتدا مذاکره منطقی رارها کرد ولی پس از اتفاقات اخیر درخواست برگزاری جلسه و مذاکره نمود که اولین جلسه آن برگزار شد و امیدوارم طی مذاکره‌های آتی این اختلاف نظر زودتر حل شود و شیوه کار در پردیس سینمایی به شکل قبل ادامه پیدا کند.

مدیر عامل باغ کتاب درباره مشکلاتی که هفته گذشته برای تماشاگران نوبت شب پردیس سینمایی این مجموعه پیش آمد گفت: مشکل اصلی این بود که ما مسیرهای خروج مردم از سالن‌ها را تغییر دادیم و با این که از قبل هم اعلام کرده بودیم پردیس سینمایی برای ساعت ۱۲ دیگر به مردم بلیت نفروشد، اما سینما متأسفانه این کار را انجام داد که این موضوع مشکلاتی به دنبال داشت.

وی افزود: ما با وجود این کارشکنی، همان شب به مسؤولان سینما اعلام کردیم مسیر تردد مردم را از دری که مشخص کرده بودیم قرار دهند که این کار را نکردند  و با هدایت مردم به سمت در اصلی از آنها فیلم وعکس تهیه کردند.

جلالی فراهانی افزود: مشکل اصلی هم به این بر می‌گردد که مستأجر سینما باید شارژ مربوط به استفاده خود از خدمات عمومی و نگهداری باغ کتاب را پرداخت کند، ولی این اتفاق نیفتاده و در حال حل مشکل هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.