شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

جواد افشار خبر داد؛

آمادگی خود را برای ساخت «گاندو 2» اعلام می‌کنم/ تأمل بیش‌تری برای نگارش متن‌ها داریم

جواد افشار

سینماپرس: کارگردان سریال «گاندو» از ادامه ساخت این سریال خبر داد و گفت: برای ساخت ادامه این سریال آمادگی کامل دارم.

به گزارش سینماپرس، «جواد افشار» کارگردان سریال گاندو، با اشاره به مطالبه‌های مردمی ثبت شده در سامانه فارس من، درباره تولید ادامه این سریال به فارس گفت: من امیدوارم فضا بازتر شود و شرایط مهیای ساخت این سریال باشد تا بتوانیم «گاندو۲» را نیز بسازیم.

وی ادامه داد: به هر حال ساخت «گاندو۲» مطالبه مردم و مجلس شورای اسلامی و همه دوستداران این اثر است.

این کارگردان در ادامه بیان داشت: حتی اگر به عنوان سازندگان این اثر یک روز حس کنیم موضوع و سوژه‌ای که قرار است در آینده ساخته شود، حق مطلب را ادا نمی‌کند، باز تأمل و تفکر بیشتری خواهیم کرد و امیدواریم که کاری درخور و شایسته به نگارش در آید و من از همینجا آمادگی خودم را برای ساخت «گاندو۲» اعلام می‌کنم.

کارگردان سریال «آنام» درباره برنامه ریزی‌های تولید این سریال نیز بیان داشت: فکر می‌کنم زمان زیادی لازم داشته باشیم چرا که خودم در تدارک ساخت یک فیلم سینمایی هستم و امیدوارم فرصت بشود تا بتوانیم به زودی این سریال را بسازیم.

کارگردان سریال «کیمیا» در ادامه با اشاره به اینکه در «گاندو۱» سانسورهایی داشتیم، نیز بیان داشت: با شرایط موجود حساسیت‌ها نیز بیشتر می‌شود و می‌دانم بعد از این که عزیزان دولتی اعم از مشاوران، معاونان و رییس جمهور محترم نسخه بدون سانسور این سریال را تماشا کردند، نظرشان تغییر خواهد کرد و خودشان مطالبه‌گر ساخت ادامه گاندو خواهند بود.

به گزارش فارس، سریال «گاندو» که به پرونده جاسوسی جیسون رضائیان می‌پرداخت، به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی و با بازی وحید رهبانی، فرهاد قائمیان، پیام دهکردی، خسرو شهراز، آزیتا ترکاشوند، کمند امیرسلیمانی، علیرام نورائی، علی افشار، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی ... از شبکه سه سیما پخش شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.