شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

با اعلام اسامی ۲ فیلم بعدی؛

دنباله‌های «هالووین» در راه است/ پایانی بر یک سه‌گانه

فیلم ترسناک «هالووین»

سینماپرس: ۲فیلم جدید «هالووین» برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شوند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، یونیورسال پیکچرز اعلام کرد ۲ فیلم «هالووین» پشت سر هم در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اکران می‌شوند.

این استودیو هر چند چیزی درباره «هالووین» سال پیش با بازی جیمی لی کورتیس به کارگردانی دیوید گوردون گرین نگفت که به پرفروش‌ترین ادامه بر این مجموعه ترسناک بدل شد و در سراسر جهان ۲۵۰ میلیون دلار فروخت اما به نظر می‌رسد همان روند ادامه می‌یابد.

اولین فیلم از این مجموعه با عنوان «هالووین می‌کشد» ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ اکران می‌شود و «هالووین پایان می‌یابد» یک سال بعد ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ راهی سینماها می شود.

هر ۲ فیلم را گرین کارگردانی می‌کند و کورتیس در آنها در نقش اصلی ظاهر خواهد شد.

این خبر را جان کارپنتر کارگردان و نویسنده اولیه این فیلم‌ها در صفحه توئیتر خود نیز تأیید کرد.

فیلم سال پیش «هالووین» یازدهمین دنباله بر این مجموعه و پنجمین قسمتی بود که جیمی لی کورتیس در نقش «لوری استرود» بازی کرد و ادامه‌ای بر فیلم اصلی محصول سال ۱۹۷۸ بود که جان کارپنتر آن را کارگردانی کرده بود.

فیلم سال پیش با امتیاز ۷۹ درصدی در سایت راتن تومیتوز روبرو شد و کارپنتر تهیه کننده اجرایی فیلم بود و آهنگ آن را نیز ساخت.

فیلم هالووین اصلی سال ۱۹۷۸ به کارگردانی کارپنتر برمبنای فیلمنامه خود وی با مایکل ۶ ساله شروع می‌شد که خواهر نوجوانش را در سال ۱۹۶۳ می‌کشد و اکنون بعد از ۱۵ سال، درست چند روز قبل از جشن هالووین، مایکل از زندان می‌گریزد.

گفته شده فیلمنامه «هالیووین می‌کشد» توسط دیوید گوردون گرین با همکاری دنی مک‌براید و اسکات تیمز نوشته شده و فیلمنامه «هالووین پایان می‌یابد» را گرین و مک‌براید با همکاری پل برد لوگان و کریس برنیر نوشته‌اند.

«هالووین پایان می‌یابد» همان طور که از نامش پیداست سرانجام و آخرین فیلم از این مجموعه خواهد بود و سومین فیلم از سه گانه‌ای است که با نمایش فیلم سال پیش شروع شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.