جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

مرگ بدلکار سر صحنه فیلمبرداری؛

جلوه‌های ویژه «تایتان‌ها» قربانی گرفت

سریال تایتان ها

سینماپرس: یکی از اعضای گروه جلوه‌های ویژه سریال «تایتان‌ها» سر صحنه فیلمبرداری جان باخت.

به گزارش سینماپرس، یکی از اعضای گروه سازنده فیلم «تایتان‌ها» از محصولات دی سی، به دنبال اشکالی که در تمرین جلوه‌های ویژه فیلم رخ داد، در تورنتو کشته شد.

در این سانحه که دیروز رخ داد، هنگام تمرین برای انجام یک عملیات بدل کاری یک اتومبیل که باید از مسیر منحرف می‌شد دچار شکستگی شد و یک قطعه از آن به طور غیرمنتظره به یکی از اعضای جلوه‌های ویژه اصابت کرد.

براثر این حادثه تولید فیلم دو روز به تعویق افتاد.

سخنگوی کمپانی برادران وارنر در این باره گفت: واقعاً متاسفیم که یکی از همکاران‌مان وارن اپلبای را که از مسئولان جلوه‌های ویژه بود براثر این سانحه از دست دادیم. وی از مسئولان تاسیسات و آماده سازی جلوه‌های ویژه برای آماده سازی صحنه بعدی فیلمبرداری بود و در حین تمرین دچار این سانحه شد.

او ۲۵ سال سابقه کار در سینما و تلویزیون داشت.

«تایتان‌ها» که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده یکی از سریال‌های دنیای دی‌سی است که اکتبر پیش به صورت استریم دیده شد. برنتون توایتر، آنا دیوپ، تیگن کرافت، رایان پاتر، مینکا کلی و الن ریچسون بازیگران این سریال هستند.

این سریال برای فصل دوم در دست تولید است و این سانحه در حین آماده سازی فصل دوم رخ داد.

«تایتان‌ها» متشکل از ۱۱ قسمت از ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ پخش شد. بلافاصله پس از نخستین نمایش مجموعه، ساخت آن برای فصل دوم نیز تمدید شد. در مه ۲۰۱۸، خبر ساخت یک مجموعه اسپین‌آف تحت عنوان «دووم پاترول» هم اعلام شد که پس از رخدادهای «تایتان‌ها» روایت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.