جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

دبیر جشنواره خبر داد؛

بخش دانشجویی به جشنواره فیلم مبین اضافه شد

جشنواره فیلم مبین

سینماپرس: بخش ویژه دانشجویان به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین اضافه شد.

به گزارش سینماپرس، جواد نصیری دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین گفت: با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، بخش ویژه دانشجویان به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین اضافه شد.

وی افزود: طبق تصمیم‌گیری در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مقرر شد بخش دانشجویی به منظور جذب مشارکت و حضور دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، به ویژه دانشجویانی که در رشته‌های هنری و فیلمسازی مشغول به تحصیل‌ هستند، به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین اضافه شود.

نصیری تصریح کرد: بر این اساس در سایت mobinmedia.com که به عنوان مرجع ثبت‌نام علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، بخش مربوط به دانشجویان به صورت تفکیک‌ شده به وجود آمده و بدیهی است که در داوری نهایی نیز آثار رسیده به صورت جداگانه ارزیابی خواهد شد.

دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین اظهار کرد: این بخش با حمایت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور پیش‌بینی و راه‌اندازی شده است.

شورای عالی انقلاب فرهنگی، دارالقرآن بسیج، شبکه قرآن و معارف سیما ومعاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جهاددانشگاهی در برگزاری این جشنواره یاری رسانده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.