چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

از هفته آینده؛

پخش سری جدید «شب های هنر» آغاز می‌شود

شب های هنر

سینماپرس: اولین قسمت از سری جدید مجله شبانگاهی «شب های هنر» از ۲۹ تیر روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، تئاتر، موسیقی، شعر، روایت، معماری و سینما شش برگ از مجله تصویری و شبانه «شب های هنر» شبکه چهار را تشکیل می دهند که از ۲۹ تیر پخش سری جدید آن آغاز می شود.

در سری جدید تهیه کنندگی «شب تئاتر» اولین شب از مجموعه «شب های هنر» را امین اشرفی بر عهده دارد. قسمت اول این برنامه به موضوع تئاتر کودک و نوجوان اختصاص یافته است و منوچهر اکبرلو مجری برنامه با امیرمشهدی عباس مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرزانه فیاض مدرس تئاتر کودک در ایران و فرانسه درخصوص این حوزه از تئاتر گفتگو می کند. همچنین به صورت تلفنی با سامی صالحی ثابت مدرس تخصصی نوجوان، ماکتا قاسملو مدرس و مدیر آموزشگاه تخصصی بازیگری و فاطمه سلجوقی مدرس عروسکی نوجوانان گفتگو می شود.

اشرفی در خصوص تفاوت سری جدید «شب تئاتر» با قسمت های گذشته گفت: در سری جدید در قالب یک بخش تولیدی به تئاتر استان ها و مشکلات‌شان می پردازیم و از مخاطبان می خواهیم تا با ارسال فیلم ما را در جریان مشکلات تئاتر در استان های خود بگذارند و ما آنها را از طریق مسئولین پیگیری می کنیم.

وی افزود: میز خبر در سری قبل به صورت تولیدی پخش می شد که به دلیل تولیدی بودن نمی توانست تمام رخدادهای طول هفته تئاتر را پوشش دهد که ما در سری جدید این بخش را به صورت زنده با حضور سه خبرنگار روی آنتن می بریم.

در دومین شب، مجموعه «شب های هنر» با اجرای رضا مهدوی و تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایرانی می شود. در این برنامه که دوشنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می رود، در کنار گفتگو با این هنرمند سرشناس قطعه ایران با ترانه زنده یاد افشین یدالهی و آهنگ و تنظیم بابک زرین، تیتراژ سریال برادرجان با صدای عقیلی، پخش کلیپی با صدای سالار عقیلی در حمایت از بیماران سرطانی و پخش ۲ ارکستر این هنرمند به رهبری فرهاد فخرالدینی پخش می شود. «شب موسیقی» در سری جدید قصد دارد چند برنامه اول را میزبان مهمانانی باشد که بنابر درخواست و سلیقه مخاطبان و اهالی موسیقی در سری قبل درخواست شده اند.

دوشنبه «شب شعر» با محمود اکرامی فر و تهیه‌کنندگی کوروش انصاری، سه شنبه «شب روایت» با اجرای مسعود دیانی و تهیه‌کنندگی حسین شاه مرادی، چهارشنبه «شب معماری» با اجرای علی فروزان فر و تهیه کنندگی محمدامین نوروزی، «شب سینما» به تهیه کنندگی حمیدرضا توسلی به ترتیب سایر شب‌های مجله شامگاهی «شب‌های هنر» را تشکیل می دهند.

«شب‌های هنر» برنامه شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.