چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

در فرانسه؛

قصیده گلمکانی اثر جدید خود را به تدوین می رساند

قصیده گلمکانی

سینماپرس: فیلم کوتاه «بیرون نرو» به کارگردانی قصیده گلمکانی در پاریس به تدوین رسید.

به گزارش سینماپرس، قصیده گلمکانی فیلمساز ایرانی که به تازگی فیلمبرداری تازه‌ترین اثر خود با نام «بیرون نرو» را در پاریس به پایان رسانده بود، به زودی و پس از اتمام جلوه‌های ویژه، تدوین کار خود را در فرانسه آغاز می‌کند.

این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است، به مسایل روز جامعه‌ فرانسه می‌پردازد و همه‌ دست اندرکارانش به جز بازیگر نقش اصلی (شهره صباغی) فرانسوی هستند. شهره صباغی از بازیگران گروه تئاتر آرین موشکین، کارگردان فرانسوی و ساکن پاریس است. قصیده گلمکانی علاوه بر کارگردانی فیلم کوتاه «بیرون نرو» یکی از نویسندگان فیلم و طراح صحنه و لباس فیلم نیز است.

قصیده گلمکانی پس از ساخت چندین فیلم کوتاه، مستند و پشت صحنه در ایران، برای اولین بار تصمیم به ساخت فیلمی کوتاه در مورد مسایل روز فرانسه در پاریس گرفت که حاصل آن «بیرون نرو» است.

عوامل فیلم عبارتند از بازیگر: شهره صباغی، فیلمنامه: قصیده گلمکانی و شارل گارنیه، مدیر فیلمبرداری: یان دوفاس، صدابردار: لویی سلابیاک، مدیر تولید: آملین راول، گریم: ماریا الخاندرا ولخو، طراح صحنه و لباس: قصیده گلمکانی، مشاور هنری: ماری‌-کریستین فران، دستیار کارگردان: امیر قرقره‌چی.

گلمکانی که سیزده سال در فرانسه زندگی کرده و تحصیلات دانشگاهی خود را در پاریس گذرانده است در طول یک سال هشت فیلم کوتاه ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.