سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

عصر شنبه ۲۹تیرماه؛

نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی ناشنوایان افتتاح می‌شود

افتتاح شبکه اینترنتی ناشنوایان

سینماپرس: نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی ناشنوایان با عنوان «اشاره» راه اندازی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین افتتاحیه نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی ناشنوایان با عنوان «اشاره» در تلویزیون اینترنتی آیو عصر شنبه بیست و نهم تیرماه برپا می‌شود.

محمدحسن حافظی‌پور، مدیرعامل باران تلکام(تلویزیون اینترنتی آیو) در این باره گفت: پس از گذراندن پخش آزمایشی، نخستین شبکه تلویزیونی تخصصی ناشنوایان، اشاره، آماده افتتاح شده است.

حافظی‌پور پاسخگویی شایسته به نیاز فرهنگی قشر بسیار عزیز و مظلوم ناشنوایان و کم شنوایان را دلیل اصلی تاسیس شبکه «اشاره» خواند و گفت: مجموعه آیو تلاش دارد زمینه ارتباط هر چه بیشتر این عزیزان را فراهم آورد و از همه هنرمندان، خیرین و متخصصانی که ما را در این راه خطیر یاری کردند سپاسگزارم.

او گفت: تمامی برنامه‌های اشاره که پنجمین شبکه اختصاصی تلویزیون اینترنتی آیو محسوب می‌شود، جهت استفاده ناشنوایان و کم شنوایان متناسب‌سازی شده و علاقمندان می‌توانند از برنامه‌های جذاب این شبکه شامل فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، ورزش، کودک و نوجوان، مستند و دیگر حوزه‌های محتوایی بهره ببرند.

وی اظهارداشت: دسترسی به این شبکه از طریق سامانه www.aionet.ir یا نرم افزارهای تلفن همراه آیو در بخش شبکه‌های اختصاصی جهت استفاده علاقه‌مندان امکان پذیر است.

آیین افتتاحیه تلویزیون اینترنتی اشاره، ساعت شش عصر شنبه بیست و نهم تیرماه در سالن موسسه آموزش عالی خاتم واقع در خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم آغاز به کار می‌کند.

آیو، نخستین تلویزیون اینترنتی ایران در بخش خصوصی محصول یک شرکت دانش بنیان است که در سال ۱۳۹۴ با مجوز رسمی آغاز به کار کرده است.

شبکه اشاره به دیگر شبکه‌های اختصاصی آیو مانند آیواسپرت (ورزش)، آیو فیلم (فیلم و سریال) و آیوتون (کودک) علاوه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.