شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

توئییت معاونت پیشین نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی؛

وقتی داروغه زاده یارکشی سیاسی می کند

ابراهیم داروغه زاده در نشست خبری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: معاون پیشین نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی به نامه سازندگان فیلم «دیدن این فیلم جرم است» به معاون جدید نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی واکنش نشان داد و فیلم عصبانی نیستم را که شائبه ضدیت با نظام داشته با فیلم «دیدن این فیلم جرم است» که در پارادایم انقلاب اسلامی بوده و محصول حوزه هنری است مقایسه می کند.

به گزارش سینماپرس،  ابراهیم داروغه زاده، معاون پیشین نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در واکنش به حواشی‌ای که درباره اکران نشدن فیلم «دیدن این فیلم جرم است» به وجود آمده و نامه سرگشاده سازندگان این فیلم به معاون جدید نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در اکانت شخصی توئیتر خود نوشت: دیدن هیچ فیلمی جرم نیست. مخاطب مهمترین رکن سینماست که با جهان آگاهی خود به تماشای فیلم می‌نشیند و به هیچ‌وجه تسلیم فیلم و فیلمساز نیست. امیدوارم همانگونه که فیلم‌های «عصبانی نیستم» و «آشغال‌های دوست‌ داشتنی» اکران شدند، فیلم «دیدن این فیلم جرم است» هم به زودی اکران شود.

واکنش ابراهیم داروغه‌زاده به نامه تهیه‌کننده «دیدن این فیلم جرم است»

«دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی و نویسندگی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و در ژانر سیاسی ساخته شده است. نمایش این فیلم که ماجرای یک گروگانگیری را به تصویر می‌کشد در جشنواره فیلم فجر سی‌وهفتم با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو بود و نظرات تندی از طیف‌های مختلف دریافت کرد.

شب گذشته هم در برنامه «هفت» با حضور تهیه‌کننده این فیلم عوامل عدم اکران این فیلم بررسی شد که به نظر می‌رسد این توییت ابراهیم داروغه‌زاده واکنشی به این بخش از برنامه «هفت» است.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۳
    0 0
    تىترتون با متنتون ىکى نىست تىتر نظر شماست و متن واقعىت است

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.