چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

گزارشی از فروش هفتگی سینما؛

«شبی که ماه کامل شد» همچنان در صدر جدول فروش

شبی که ماه کامل شد- تگزاس2- کارکثیف- ایکس لارج

سینماپرس: اکران فیلم کمدی «ایکس‌لارج» هم نتوانست در دومین هفته نمایش خود به فیلم تازه نرگس آبیار برسد و «شبی که ماه کامل شد» همچنان با اختلاف در صدر پُرفروش‌ها ماند.

به گزارش سینماپرس، بررسی فروش هفتگی سینما در روزهای پایانی نخستین ماه تابستان هرچند در صدر جدول تغییری اینجا نکرده اما میانه جدول حالا حسابی تغییر کرده است.

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» که شروع طوفانی داشت و در نخستین هفته نمایش در صدر جدول قرار گرفت حالا هر چه از زمان اکران آن می‌گذرد کمتر می‌فروشد و این هفته باز هم با یک پله سقوط در رده چهارم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت.

«تگزاس ۲» هم که حالا ۱۲ هفته از نمایش آن می‌گذرد بار دیگر در فروش هفتگی اوج گرفته و این هفته به رده سوم پرفروش‌های هفته رسیده است.

نخستین تجربه سینمایی سیدجواد رضویان نیز این هفته با یک پله صعود به رده پنجم رسیده است و دختر شیطان هم با شیب بالا درحال کاهش میزان فروش است و این هفته به رده دهم فروش هفتگی رسیده است.

اما فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد این هفته با اکران در ۱۴۰ سالن سینما ۲ میلیارد و ۷ میلیون تومان فروخت و در صدر پرفروش‌های هفته قرار گرفت. این فیلم در مجموع پنج هفته نمایش به فروش ۱۱ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومانی رسیده است.

شبی که ماه کامل شد روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود، دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد...

در این فیلم هنرمندانی چون الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون، شبنم مقدمی، فرید سجادی حسینی و آرمین رحیمیان ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی سرخپوست نیز این هفته با فروش یک میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان در رده دوم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است. سرخپوست در مجموع ۵ هفته نمایش در ۱۴۴ سالن سینما نیز فروشی معادل ۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان داشته است.

در این فیلم نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی سرخپوست آمده است: سال ۱۳۴۷، یک زندان قدیمی در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه شهر در حال تخلیه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانیان به زندان جدیدند…

اما فیلم سینمایی تگزاس۲ نیز این هفته با فروش یک میلیارد و ۶۹ میلیون تومانی در رده سوم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است تا در مجموع ۱۲ هفته نمایش در ۸۲ سالن سینما به فروش ۱۹ میلیارد و ۶۲۳ میلون تومانی دست یابد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی آمده است: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران.

‌فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم نیز در ادامه افت فروش خود این هفته ۸۴۲ میلیون تومان فروخت تا با یک پله سقوط در رده چهارم جدول قرار گیرد.

این فیلم حالا در مجموع پنج هفته اکران در ۱۳۲ سالن سینما ۸ میلیارد و ۸۷۳ میلیون تومان فروخته است.

داستان ما همه با هم هستیم در قالبی کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ رازهایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

در این فیلم هنرمندانی چون محمدرضا گلزار، مهران مدیری، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سیاوش چراغی پور و سام نوری ایفای نقش می‌کند.

فیلم سینمایی زهر مار نیز در سومین هفته اکران، فروش ۸۳۲ میلیون تومانی را تجربه کرده است تا در مجموع فروش آن به ۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان برسد. این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی سیدجواد رضویان است این هفته با نمایش در ۱۴۹ سالن سینما در رده پنجم پرفروش‌های هفته قرار گرفته است.

زهر مار روایت مردی به نام رضاست که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند...

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی ایکس لارنج نیز در دومین هفته نمایش خود با فروش ۶۶۸ میلیون تومان در رده ششم پرفروش های هفته قرار گرفته است.

این فیلم کمدی در مجموع ۲ هفته نمایش در ۱۳۳ سالن سینما ۹۷۹ میلیون تومان فروخته است.

«ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت می کند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو می شوند.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری، علی صادقی، رضا ناجی و بهاره رهنما بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم سینمایی دختر شیطان که از همان ابتدا انتظارات را در گیشه برآورده نکرد همچنان خوب نمی‌فروشد و حالا بعد از ۵ هفته نمایش تنها ۸۱۰ میلیون تومان فروخته است.

دختر شیطان این هفته با نمایش در ۴۴ سالن سینما فروشی بهتر از ۵۱ میلیون تومان نداشته است تا در رده دهم پرفروش‌های هفته قرار گیرد.

در این فیلم هنرمندان ایرانی و خارجی چون حمید فرخ نژاد، ایشا گوپتا، جکی شروف، گلشن گروور، سیمران میشکروتی، محمدرضا شریفی نیا و فردین حفیظی ایفای نقش می‌کنند.

دختر شیطان داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که نمی‌خواهد راه پدرش را ادامه دهد. خداوند برای پذیرش توبه اش شرط می‌گذارد تا او به پاک‌ترین آدم زمین سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و دنبال یک آدم بی گناه می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.