یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به کارگردانی امیرحسین ماکویی

ورود «مهریه» به شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی مهریه

سینماپرس: فیلم سینمایی مهریه به کارگردانی امیرحسین ماکویی و تهیه کنندگی محمد شهبازی پس از اتمام و تکمیل مراحل فنی و دریافت پروانه نمایش، وارد شبکه نمایش خانگی شد. این اثر سینمایی با نقش آفرینی دو زوج هنرمند و در ژانر کمدی اجتماعی به مسائل خانوادگی روز می پردازد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی مهریه به کارگردانی امیرحسین ماکویی و تهیه کنندگی محمد شهبازی پس از اتمام و تکمیل مراحل فنی و دریافت پروانه نمایش، وارد شبکه نمایش خانگی شد.

در خلاصه داستان  آمده:

سیاوش و رعنا که یک زندگی آرام را کنار هم سپری می کنند، با ورشکست شدن سیاوش و پنهان کردن آن از همسرش وارد مرحله ای جدید می شود. در این بین سیاوش و رعنا به صورت اتفاقی پس از سالها با دوستهای قدیمی خود مواجه شده که هر کدام از آنها سعی دارند با نقشه ای زندگی این زوج را برهم بزنند. جنگی بین سیاوش و رعنا شکل گرفته و هیچکدام نمی خواهد از این میدان بازنده بیرون بیاید ...

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از :

کارگردان: امیرحسین ماکویی / تهیه کننده: محمد شهبازی / نویسنده علیرضا محمودی / مدیر تصویربرداری: میلاد خدر / صدابردار: محمد زمان ثانی / منشی صحنه: فرشته عروجی / طراح چهره پردازی: فرشاد تندنویس /
تدوین: حامد رضی / موسیقی متن: علی منصوری

بازیگران:

رضا داوودنژاد / حدیث فولادوند / مهران رجبی / سارا منجزی پور / زهرا داوودنژاد / رامبد شکرابی

فیلم سینمایی مهریه با نقش آفرینی زوج هنرمند حدیث فولادوند و رامبد شکرابی و رضا داوودنژاد و زهرا داوودنژاد با استفاده از  ژانر کمدی اجتماعی به مسائل خانوادگی روز می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.