جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

اکبر تحویلیان مطرح کرد:

فصل یک «از سرنوشت» به مرحله تدوین رسید/ بازنویسی فیلمنامه فصل ۳

سریال از سرنوشت

سینماپرس: فصل اول سریال «از سرنوشت» که ۱۵ قسمت دارد این روزها در مرحله تدوین است و نگارش فصل سوم نیاز به بازنویسی زیرنظر کارگردان دارد.

به گزارش سینماپرس، اکبر تحویلیان درباره آخرین وضعیت سریال «از سرنوشت» که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد به صبا اینگونه عنوان کرد: تصویربرداری فصل اول به کارگردانی محمدرضا خردمندان در ۱۵ قسمت به پایان رسیده است و در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد.

وی افزود: همچنین تصویربرداری فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان ادامه دارد.

تهیه کننده «از سرنوشت» در پایان درباره تصویربرداری فصل سوم و زمان آغاز آن نیز گفت: با وجود آنکه کارگردان فصل سوم تقریبا مشخص شده ولی این بخش نیاز به بازنویسی فیلمنامه طبق نظر کارگردان دارد و در مرحله نشست های نویسندگان با کارگردان هستیم.

سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» توسط جمعی از نویسندگان شامل محمد محمود سلطانی، روح الله صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود.

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

قصه «از سرنوشت» درباره سرنوشت دو کودک از سنین کودکی تا جوانی است و زندگی آنها را در پرورشگاه نشان می‌دهد. محوریت این سریال امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آمال و آرزوها است.

راستین عزیزپور، امیررضا فرامرزی  دو بازیگر فصل کودکی هستند و دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند. فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

حسین پاکدل، پوریاپورسرخ، لیلا بلوکات، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، علیرضا استادی، علیرضا آرا، مائده طهماسبی، مهدی صبایی، فریبا نادری، مریم کاظمی، شبنم فرشادجو و میترا رفیع از بازیگران این سریال هستند.

عوامل فصل ۱ عبارتند از مدیر تصویربرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: حمید یارندپور، طراح گریم: خاطره خاشعی، مدیر هنری: آیدین ظریف، صحنه ولباس: محمد کفاشیان، مدیر تولید: مهدی تحویلیان و مدیر تدارکات: سعید رضوی.

عوامل فصل ۲ سریال عبارتند از مدیر تصویربرداری: علیرضا ودادتقوی، طراح صحنه: علی اسماعیلی مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح گریم: خاطره خاشعی، عکاس: پیمان گرزم و مدیر تولید: دانیال کاشانچی.

نظرات

  • نام ۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۱:۳۹
    0 0
    خب اینکه همون ایده بچه مهندسه که!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.