جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در دیدار با رئیس رسانه ملی:

دوربین صدا و سیما هر جا به موقع ورود کند، مشکلات حل می‌شود

دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با رئیس رسانه ملی

سینماپرس: حجت الاسلام موسوی فرد گفت: دوربین صدا و سیما هرجا به موقع وارد شود، مشکلات را حل می‌کند و این موضوع در حادثه سیل امسال هم ثابت شد.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما که به اهواز سفر کرده است، با تشکر از توجهات ویژه رسانه ملی به مشکلات مردم در استان خوزستان خطاب به دکتر علی عسکری افزود: ما شما را انسانی انقلابی و مومن می‌دانیم و به عنوان رئیس رسانه ملی به خدمات موثر شما اعتماد داریم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حضور موثر سازمان صدا و سیما در حادثه سیل امسال این استان و انعکاس به موقع مشکلات مردم، تاکید کرد: دوربین صدا و سیما هرجا به موقع وارد شود، مشکلات را حل می‌کند و دردی از دردهای مردم را التیام می‌بخشد و این موضوع در حادثه سیل امسال هم ثابت شد.

وی با بیان اینکه مشکلات عمده‌ای در این استان وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر برای رفع آن‌ها اقدام کرد، گفت: خواهش ما این است که رسانه ملی ضمن بیان ظرفیت‌های بزرگ خوزستان مشکلات این استان را هم منعکس کند تا مسئولان در جهت حل آن‌ها اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد افزود: تلاقی آب و فاضلاب در شهر و در نتیجه شیوع بیماری‌های مختلف بویژه بیماری‌های پوستی میان مردم، عمل نکردن مسئولان به تعهدات خود و قول‌هایی که به مردم داده اند از جمله مشکلات مردم خوزستان است که رسانه ملی باید آن‌ها را به جد پیگیری کند.

او با تاکید بر اینکه باید فرهنگ کار و کار آفرینی را میان مردم بویژه جوانان این استان گسترش داد، افزود: در این زمینه هم به کمک صدا و سیما احتیاج داریم و باید با برنامه ریزی دقیق این فرهنگ را جا بیاندازیم.

وی به برخی برداشت‌های اشتباه از بارش‌های فراوان امسال اشاره کرد و اظهار داشت: مردم تصور می‌کنند، چون امسال سال پرآبی است، باید آب برای کشاورزی تامین شود، اما واقعیت چنین نیست و ما همچنان در تامین آب کشاورزی مشکل داریم و باید به درستی از این ذخیره استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مشکلات فراوان مردم سیل زده نیز اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان دولت آنچنان که باید به تعهدات خود برای مردم سیل زده عمل نکرده اند و با تمام قول‌هایی که دادند، هنوز وقتی در بین مردم می‌رویم می‌گویند مشکلاتشان حل نشده است.

امام جمعه اهواز اولویت اول استان را همچنان موضوع سیل و پیگیری مشکلات دانست و افزود: از رسانه ملی درخواست داریم تا همچنان در کنار مردم خوزستان باشد و مشکلات آن‌ها را منعکس کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد همچنین به جامعه عرب زبان خوزستان و کودکان این بخش از جامعه خوزستان اشاره کرد و افزود: تقاضا می‌کنیم برای این نسل آینده کشور برنامه‌هایی مناسب به زبان عربی تولید کنید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بر لزوم معرفی مشاغل مختلف به جوانان این استان تاکید و تصریح کرد: باید با ارائه مشاغل مختلف به جوانان استان تحرکی ویژه ایجاد کرد و ما کارهای مقدماتی در این زمینه را آغاز کرده ایم.

دکتر علی عسکری نیز در این دیدار گفت: خوزستان دارای ظرفیت‌های بزرگ در بخش‌های مختلف است و جایگاه مهمی در کشور دارد و باید به درستی از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.

رئیس رسانه ملی بر پیگیری مشکلات مردم سیل زده در رسانه ملی تاکید و تصریح کرد: ما همچون گذشته حل مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه می‌کنیم و در عین حال راهکارهای لازم را نیز ارائه می‌دهیم.

وی اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم خوزستان کشاورزی است که می‌تواند با سرمایه گذاری در آن زمینه‌های اشتغال را فراهم کرد. با توجه به شرایط خوزستان و با مدیریت صحیح و سرمایه گذاری می‌توان اشتغال زایی زیادی انجام داد.

دکتر علی عسکری گفت: باید طوری مدیریت کرد که هم زمینه‌های اشتغال در جامعه صورت گیرد و هم سرمایه گذاری بیشتر در کشور انجام شود.  با یک حرکت جهادی و مدیریت صحیح می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما بر فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی موثر از راه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: ما با برنامه‌های مختلف سعی می‌کنیم راهکارهای جدیدی برای ایجاد اشتغال ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.