سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

سید مرتضی عمادی مطرح کرد؛

تابستان ۹۸ با برنامه های شبکه پنج

آرم شبکه پنج سیما-شبکه تهران

سینماپرس: مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما با حضور در برنامه «سیمای خانواده» با اشاره به ویژه برنامه های تابستان این شبکه، به تشریح محتوای برنامه های این شبکه پرداخت.

به گزارش سینماپرس، سید مرتضی عمادی مدیر گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما با حضور در برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک با اشاره به ویژه برنامه های تابستان شبکه ۵ در ایام تابستان گفت: این شبکه ماموریت غنی سازی اوقات فراغت، مراقبت‌های ایمنی در سفر به همراه مطالبه گری از مسئولان در حوزه گردشگری را بر عهده دارد. شبکه پنج علاوه بر ویژه برنامه های تابستانی، برنامه های معمول خود را معطوف به این ماموریت طراحی کرده است.

وی ادامه داد: برنامه «ویراژ» که نام موقت این برنامه است، از نیمه دوم تابستان روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این مستند گزارشی با محوریت ایمنی سفر شهروندان در ایام تابستان با همکاری پلیس راهور خواهد بود.

مدیر گروه تهران و شهروندی در توضیح محتوا برنامه های تابستانی شبکه پنج تاکید کرد: برنامه «شب فیروزه ای» با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری، اقتصادی، جاذبه های طبیعی، پیشرفت های علمی و...، با همکاری سیمای استان ها روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

وی ادامه داد: روزنامه تصویری شبکه پنج سیما با عنوان «یه روز تازه» به تهیه کنندگی امیر حسین خرمشاهی با آیتم های متنوع و مختلف در حوزه گردشگری، محیط زیست، تئاتر و سینما، شهر و معماری، دانش و فناوری، ادبیات با تحلیل نقد کتاب، بوم گردی، خانه دوست، ارتباط تلفنی زنده و گفتگوی با مسئولان پیرامون موضوع های روز جامعه، تاریخ، صفحه شما، پا توی کفش اخبار، از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.  

عمادی در ادامه این گفتگو با اشاره به برنامه «تهرانگرد» اظهار کرد: «تهرانگرد» کاری از گروه تهران و شهروندی با رویکرد تهرانگردی و تهران شناسی به موضوع گردشگری در شهر تهران و اطلاع رسانی از مراکز دیدنی و جاذبه طبیعی کلانشهر تهران خواهد بود. همچنین برنامه قدیمی «در شهر» نیز که به رویدادها و اتفاقات کلانشهر تهران می پردازد و در تابستان هر هفته یک بار به آموزش و اطلاع رسانی سفر می پردازد.

وی افزود: «نسیم حیات» برنامه با محوریت چالش‌های حال حاضر محیط‌ زیست، با قالبی جذاب و جدید به بررسی مهم‌ترین مشکلات این حوزه می‌پردازد. در «نسیم حیات» مخاطبان شاهد بخش‌های مختلفی همچون «مستند کوتاه» پیرامون موضوع برنامه که با سفر به مناطق مختلف ایران به آن موضوع خواهد پرداخت، «دست طبیعت» که به ارائه اخبار روز محیط‌زیست در ایران و جهان در قالبی جدید و طنز می پردازد، «گزارش مردمی» که به دریافت نظرات و میزان اطلاعات مردم درباره چالش موضوع برنامه خواهد پرداخت، «مفاهیم» که تعریفی از مفاهیم محیط‌زیست توسط کارشناسان این حوزه خواهد بود و «مناظره» که مباحث مسئولان مرتبط با موضوع برنامه با کارشناس «نسیم حیات» پیرامون چالش خواهد بود.  

عمادی در پایان درباره دیگر برنامه های شبکه پنج گفت: همچنین مسابقه «برخط شو» نیز که پیش از این در پخش شبکه تولید می‌شد، از ابتدای تابستان با رویکردی متنوع‌ تر در گروه تهران و شهروند تولید و مخاطب آن نسل نوجوان و جوانان را شامل می‌شود.  

برنامه «در شهر» در دو نوبت زمانی ۱۸:۳۰ و ۲۲:۴۰ پخش می شود.

سجاد مشحون تهیه کنندگی برنامه «تهرانگرد» را بر عهده دارد که این برنامه هر هفته پنج شنبه ساعت ۲۰ پخش خواهد شد.

 برنامه «یک روز تازه» نیز هر روز صبح ساعت ۶:۳۰ تا ۸ روی آنتن شبکه پنج می رود.

  «شب فیروزه ای» جنگ شبانه شبکه پنج، از ابتدای تابستان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن شده و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ است.

«بر خط شو» به تهیه کنندگی محسن سال افزون روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.