سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

در نخستین حضور خارجی؛

«باران برای تو می‌بارد» به جشنواره فصلی لندن‬ می رود

پوستر فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد»

سینماپرس: فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» تازه‌ترین ساخته محمد مهدی دل خواسته اولین حضور خارجی خود را در جشنواره فصلی The Lift-Off Sessions لندن خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فصلی The Lift-Off Sessions حضور خواهد داشت. این جشنواره به صورت ماهیانه و آنلاین برگزار می‌شود و برگزیدگان آن در اکران عمومی معرفی خواهند شد.

این فستیوال  ۳۱ تیر ماه  تا ۷ مرداد ماه در لندن برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «باران برای تو می‌بارد» آمده است: این برگ‌های زرد، به خاطر پاییز نیست که از شاخه می‌افتند. قرار است تو از این کوچه بگذری و آن‌ها پیشی می‌گیرند از یکدیگر برای فرش کردنِ مسیرت…گنجشک‌ها از روی عادت نمی‌خوانند، سرودی دسته‌جمعی را تمرین می‌کنند برای خوش‌آمد گفتن به تو.

علی اوسط سیفی و بهجت مجیدی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش‌ کرده اند.

دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده: عرفان معصومی، مشاور کارگردان: محمد مهدی عسگرپور، مدیر هنری: کیوان مقدم، تدوین: بیژن میرباقری، مدیر تصویربرداری: آرش صادقی، موسیقی: بهزاد عبدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: لیلا رنگرزان، صدابردار: محمد کیان ارثی، گروه تدوین: سولماز تیرماهی، منشی صحنه : فاطمه سیدی، مدیر رسانه ای : مرتضی رنجبران، مدیر تولید: علی حسن زاده، عکاس: امیر فائض، تدارکات: عباس یونسی و با سپاس فراوان از یغما گلرویی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.