سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

با فروش ۱۷ میلیونی در روز جمعه؛

داستان اسباب بازی‌های۴ همچنان پیشتاز است

انیمیشن داستان اسباب بازی ۴

سینماپرس: انیمیشن داستان اسباب بازی‌های ۴ با فروش یک هفته خود توانسته به مبلغ ۱۱۸ میلیون دلار دست پیدا کند.

به گزارش سینماپرس ‌به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی پیکسار نهایتا با فروش ۱۷ میلیونی در روز جمعه داستان اسباب بازی‌های ۴، نسبت به افتتاحیه دو فیلم «دیروز» و «آنابل به خانه می‌آید» ادامه می‌دهد.

بعد از افتتاحیه پایان هفته این انیمیشن و بدست آوردن ۱۱۸ میلیون دلار تا به اینجا و نزدیک شدن به تخمین مبلغ ۱۶۷ میلیون دلار، این انیمیشن به حفظ رتبه نخست در باکس آفیس داخل آمریکا با تخمین مبلغ نزدیک به ۶۶ میلیون دلار در هفته دوم ادامه می‌دهد.

فیلم «آنابل به خانه می‌آید» ساخته کمپانی نیو لاین نیز که در چهارشنبه افتتاح شد شش میلیون و ششصد هزار دلار را بدست آورد و مبلغ ۱۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار را برای سه روز و ۳۰ میلیون دلار را برای ۶ روز هفته ‌آینده تخمین زده است. این در حالی است که قسمت قبلی این فیلم یعنی «آنابل: خلقت» در سال ۲۰۱۷ در افتتاحیه خود برای سه روز مبلغ ۳۵ میلیون دلار بدست.

فیلم «دیروز» در رتبه سوم باکس آفیس هفته است که ملبغ ۶ میلیون دلار را در روز جمعه برای رسیدن به تخمین ۱۶ میلیون دلاری بدست آورد.

«انتقام جویان: پایان بازی» ساخته کمپانی مارول نیز دوباره برای رسیدن به صدر باکس آفیس با فروش یک میلیون و هشتصد هزار دلار در هفته هفتم خود  ظاهر شد.

دو فیلم دیگر کمپانی دیزنی یعنی علاالدین با فروش دو میلیون هشتصد هزار دلار و زندگی مخفی حیوانات خانگی ۲ با فروش دو میلیون دلار در باکس هفته قبل بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.