یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

به کارگردانی «بهروز شعیبی»؛

تصویربرداری سریال ایرانی ـ لبنانی مهرماه آغاز می‌شود

بهروز شعیبی

سینماپرس: «بهروز شعیبی» قصد دارد سریال جدید خود را با طرح موضوعی اجتماعی در ۳۰ قسمت کارگردانی کند.

به گزارش سینماپرس، «محمد خزاعی» درباره این سریال به فارس گفت: مجموعه تلویزیونی جدیدی را قرار است با کارگردانی آقای بهروز شعیبی کارگردانی کنیم که فعلا در مرحله پیش تولید به سر می‌برد.

وی ادامه داد: در حال حاضر فیلمنامه تقریبا کامل ‌و آماده است و در حال پیش بردن مقدمات تولید و قرارداد با بازیگران این سریال هستیم که البته هنوز نام قطعی برای آن انتخاب نشده است.

خزاعی تاکید کرد: این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت در مرکز سیمافیلم ساخته خواهد شد و در کشورهای ایران و لبنان مراحل تصویربرداری آن انجام خواهد شد.  

وی در پاسخ به این سوال که بازیگران این اثر چه کسانی هستند و آیا از بازیگران خارجی نیز در این کار بهره خواهید برد یا خیر؟ توضیح داد: بگذارید تا قراردادهایمان با بازیگران قطعی نشده نامی از آنها نبرم. درباره بازیگران خارجی هم قطعا و حتما ما از حضور هنرمندان غیر ایرانی در این سریال بهره خواهیم برد.  

وی درباره قصه این سریال نیز گفت: ترجیح این است که در حال حاضر خیلی وارد جزئیات نشویم. فقط می‌توانم بگویم که یک قصه اجتماعی را برای روایت انتخاب کرده‌ایم که امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.  

این تهیه کننده درباره آغاز زمان تصویربرداری سریال نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تلاش ما این است که تا مهرماه کار کلید بخورد و بتوانیم تصویربرداری را آغاز کنیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.