جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

حسین آقاهرندی خبر داد:

«آچمز» برای پخش شبکه سه آماده شد

سریال «آچمز»

سینماپرس: سریال «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی حسین آقاهرندی که خرداد ماه تصویربرداری اش به پایان رسیده بود، این روزها در مراحل پایانی پس تولید قرار دارد.

به گزارش سینماپرس، حسین آقاهرندی تهیه کننده سریال «آچمز»درباره آخرین وضعیت تولید و پخش کار به صبا بیان کرد: با پایان تصویربرداری «آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، این روزها در مراحل پایانی پس تولید مانند ساخت تیتراز، موسیقی، جلوه های کامپیوتری و صداگذاری هستیم.

وی درباره زمان پخش سریال عنوان کرد: در گذشته از طرف شبکه سه  به ما اعلام کردند که سریال خود را برای پخش بعد از سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی آماده کنید، اما احتمال دارد مینی سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان را پخش کنیم. ما هم هنوز نمی دانیم کدام یک زودتر پخش می شود.

آقاهرندی افزود: امیدوارم این سریال با فضای شاد و موقعیت های گاه طنز خود در تابستان لحظات خوبی را برای مخاطبان فراهم آورد.

وی در پایان با بیان اینکه تدوین سریال نیز به پایان رسیده است، گفت: ۱۰ قسمت از «آچمز» را تحویل شبکه سه سیما داده ایم و به زودی قسمت بعدی را نیز تحویل می دهیم.   

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «آچمز» آمده است: مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

«آچمز» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسین آقاهرندی در ۳۰ قسمت از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.