چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱

کارگردان سینما خبر داد؛

«پاستاریونی» و «شکلاتی» در شبکه نمایش خانگی

 پوستر فیلم سینمایی «پاستاریونی»

سینماپرس: سهیل موفق آخرین وضعیت دو فیلمش برای توزیع در شبکه نمایش خانگی را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، سهیل موفق کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت حضور «پاستاریونی» و «شکلاتی» در شبکه نمایش خانگی به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فیلم سینمایی «پاستاریونی» امروز پنجم تیر ۹۸ به شبکه نمایش خانگی آمد و «شکلاتی» نیز بزودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

در خلاصه داستان «پاستاریونی» آمده: این فیلم داستان غذاها است، البته نه هر غذایی! این فیلم یکی از بهترین ایده‌هایی است که کمتر به آن پرداخته شده را در خود دارد و آن، ایده آشنایی مردم با غذاهای اقوام ایرانی در قالب فیلم است.

بازیگرانی چون سام درخشانی، بهاره رهنما، محمد نادری، مهتاب ثروتی، محمد شاکری، سامیار محمدی، امید روحانی، حمیدرضا فلاحی، مهدی باقربیگی و گوهر خیر اندیش؛ با حضور کمند امیرسلیمانی و با معرفی حمید سپیدنام در «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی بیتا منصوری حضور داشتند.

«پاستاریونی» در سی و یکمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان حضور داشت و موفق به دریافت دو پروانه زرین برای بهترین فیلم بلند کودک در بخش‌های ملی و بین المللی شد.

گفتنی است شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مشهدی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شهره لرستانی، داریوش اسدزاده، محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمدحسین بلوکات، سیدسامان میرحسینی، شهاب شیرمردی، همراز اکبری بازیگران «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.