چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

این هفته مشخص شد؛

فیلم‌های سینمایی پر هزینه‌ در تبلیغات تلویزیون آمریکا

فیلم استوبر

سینماپرس: پر خرج‌ترین فیلم‌های سینمایی هفته، در تبلیغات تلویزیونی آمریکا .

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، در تبلیغات این هفته تلویزیون آمریکا که به صورت همیشگی توسط کمپانی آی اسپات تی وی بررسی و منتشر می‌شود، محصول جدید کمپانی فاکس قرن بیستم به نام «استوبر» در رتبه نخست قرار گرفت.

رتبه این فیلم کمدی بدین صورت است که مبلغ ۴.۹ میلیون دلار از روز یکشنبه، برای ۱۳۲۵ تبلیغ ملی در ۴۲ شبکه صرف شده است. بیشتر هزینه صرف شده کمپانی فاکس برای تبلیغ در شبکه آدالت سوییم (که انیمیشن ریک و مورتی از آن پخش می‌شد)، TBS، TNT و تبلیغ در میان برنامه‌هایی مثل جوایز تلویزیونی و سینمایی MTV، جیمی کیمل لایو و جشنواره BET گزارش شده است.

درست پشت سر این فیلم، محصول جدید کلمبیا پیکچرز و مارول به نام «مرد عنکبوتی؛ دور از خانه» است که هزینه صرف شده برای تبلیغات این فیلم شامل ۷۵۷ تبلیغ ملی، از ۴۲ شبکه تلویزیونی می‌شود. مبلغ هزینه شده ۴.۶۹ میلیون دلار برآورد شده است.

مکان دیگر تبلیغات تلویزیونی به ترتیب با ۴.۵۵ میلیون دلار برای محصول جدید پیسکار و برادران وارنر یعنی «داستان اسباب بازی ۴»، «دیروز» محصول کمپانی یونیورسال با ۳.۹ میلیون دلار، «آنابل به خانه باز می‌گردد» محصول برادران وارنر با ۲.۲۱ میلیون دلار است.

گفتنی است؛ «آنابل؛ بازگشت به خانه» با امتیاز ۹۲ درصد بهترین جلب توجه مخاطب در تبلیغات تلویزیونی را از نگاه این سایت دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.