چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

با حضور ۹۳ کشور جهان؛

«سیاه و سفید» به جشنواره انیمیشن «سیکاف» کره جنوبی راه یافت

انیمیشن سیاه و سفید

سینماپرس: انیمیشن «سیاه و سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن سئول کره‌جنوبی راه یافت.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن «سیاه و سفید» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به همراه ۶ اثر دیگر ایرانی در بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن سئول کره‌جنوبی (سیکاف) به نمایش گذاشته می‌شود.

امسال ۲۵۶۵ فیلم انیمیشن از ۹۳ کشور جهان در جشنواره بین‌المللی انیمیشن «سیکاف» شرکت کردند که ۱۰۳ فیلم از ۲۸ کشور در بخش مسابقه نمایش داده می‌شود.

فیلم «سیاه و سفید» قرار است با آثاری از کشورهای آلمان، ایتالیا، چین، روسیه، تایوان، فرانسه، آرژانتین، آمریکا، اسپانیا، کره جنوبی، کانادا و فرانسه به رقابت بپردازد.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های انیمیشن سئول کره‌جنوبی از بخش‌هایی همچون فیلم‌های بلند، کوتاه، دانشجویی، فیلم‌های کودکان و آنلاین «سیکاف» و بخش ویژه تشکیل شده است.

فیلم‌های کوتاه انیمیشن «خورده شده» به کارگردانی محسن رضاپور در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه و «پسر دریا» ساخته عباس جلالی‌یکتا هر ۲ از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در بخش مسابقه فیلم‌های کودک و نوجوان این رویداد به نمایش در می‌آیند.

این جشنواره میزبان ۴ انیمیشن دیگر ایرانی شامل «آقای گوزن» اثر مجتبی موسوی و «خرگوش شکارچی» به کارگردانی محمدامین کمالی در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه است.

همچنین «هیولای سیاه» به کارگردانی مشترک ریحانه کاوش و علی رئیس و «ناقص» اثر عرفا پارس‌پور در بخش مسابقه فیلم‌های کودک جشنواره «سیکاف» نیز نمایش داده می‌شود.

بیست‌وسومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سئول (SICAF) از ۲۶ تا ۳۰ مرداد سال ۱۳۹۸ در کوئکس سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.