دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

در بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی؛

معرفی داوران جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

یست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

سینماپرس: داوران بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران و استادان کارگاهی هر رشته هنری این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، رضوان صادق زاده دبیر بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران طی احکامی داوران و استادان کارگاهی حوزه های مختلف هنرهای تجسمی این جشنواره را منصوب کرد.

صادق زاده درباره اعلام اسامی داوران و استادان کارگاه های این جشنواره گفت: در این دوره هم مثل اداور قبلی که من دبیر جشنواره بودم تلاش کردیم از استادانی برای داوری و مدیریت کارگاه ها بهره بگیریم که دارای تنوع و تکثر نگاه در حوزه هنرهای تجسمی و آموزش هنری به هنرجویان هستند.

وی در ادامه افزود: هدف ما همواره در انتخاب داوران و استادان کارگاه استفاده از تجربیات، آموزه‌ها و نگاه خاص داورانی است که شناخت از هنر ایران زمین و هنر تجسمی معاصر روز دنیا، آثار جوانان ما را داوری کنند.

دبیر بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در احکامی، فرهاد فزونی را استاد کارگاه ارتباط تصویری (پوستر) و رضا عابدینی، مهران زمانی و فرهاد فزونی را به عنوان داوران رشته ارتباط تصویری (پوستر)، احسان عبداللهی استاد کارگاه و علی بوذری، احسان عبداللهی و عطیه مرکزی به سمت داوران تصویرسازی، حسین غلامی استاد کارگاه خوشنویسی و صداقت جباری، حسین غلامی و شمس الدین مرادی داوران رشته خوشنویسی، جمال عرب زاده استاد کارگاه و داریوش حسینی، کیومرث صادقیان و جمال عرب زاده داوران رشته طراحی، کیارنگ علایی استاد کارگاه عکاسی و اسماعیل عباسی، کیارنگ علایی و مهدی مقیم نژاد داوران عکاسی، کامبیز صبری استاد کارگاه مجسمه سازی و روح اله شمسی زاده، کامبیز صبری و محمدرضا یزدی داوران مجسمه سازی، جمال رحمتی استاد کارگاه کاریکاتور و جمال رحمتی، کیارش زندی و بهرام عظیمی داوران کاریکاتور، خسرو خسروی استاد کارگاه نقاشی و خسرو خسروی، علی ذاکری و مهدی علایی نژاد داوران این رشته، صدیقه احمدی باصیری استاد کارگاه نگارگری و صدیقه احمدی باصیری، جلیل جوکار و عبدالله محرمی را به عنوان داوران نگارگری منصوب کرد.

بر این اساس، فراخوان بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در رشته‌های هنری ارتباط تصویری (پوستر)، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، خوشنویسی (نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) منتشر شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران می توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره؛ تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، خیابان صدوقی، پلاک ۱۷ مراجعه و یا با شماره تلفن های ۶۶۹۴۶۹۱۰ - ۶۶۹۴۶۹۱۱ در ارتباط باشند. این جشنواره به دبیری «رضوان صادق‌زاده» با شعار «نرسیده به درخت، دو قدم مانده به گل» از سی ام مرداد تا سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ در ایلام برگزار خواهد شد.

بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران به همت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور با حضور استادان برجسته هنرهای تجسمی و با هدف ایجاد فضای تعامل بین هنرمندان و استادان و کشف استعداد برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.