دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

با میزبانی فرهنگسرای ارسباران؛

جزییات مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد

جشنواره همایون خرم

سینماپرس: مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) روز پنجشنبه ششم تیر با اجرای گروه‌های برگزیده دوره پنجم در فرهنگسرای ارسباران تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آئین آغاز ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) ساعت ۲۱ روز پنجشنبه ششم تیر با اجرای تعدادی از گروه‌ها و نفرات منتخب دوره پنجم در فرهنگسرای ارسباران تهران میزبان مخاطبان خواهد بود.

در پنجمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم، ۱۵۲۴ هنرمند کودک و نوجوان ۴ تا ۱۸ ساله، از ۲۷ استان کشور در قالب ۶۲۰ اجرای فردی یا گروهی آثار خود را ارائه دادند.

فراخوان شرکت در ششمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم ۶) نیز طی روزهای آینده منتشر و از طریق روابط عمومی جشنواره در اختیار هنرمندان و گروه‌های متقاضی قرار خواهد گرفت.

جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) از جمله رویدادهای معتبر حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که طی سال‌های اخیر با حمایت خانواده مرحوم همایون خرم آهنگساز فقید موسیقی ایرانی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال توسط مؤسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری برگزار می‌شود.

نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان موسیقی ایران که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.