یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

کاوه سجادی حسینی مطرح کرد؛

ترکیب هیات انتخاب دهمین جشن مستقل فیلم کوتاه تغییر می‌کند

کاوه سجادی حسینی در نشست خبری فیلم سینمایی«بوفالو»

سینماپرس: کاوه سجادی‌حسینی نایب رییس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه از تغییر ترکیب هیات انتخاب دهمین دوره جشن مستقل این انجمن خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کاوه سجادی حسینی نایب رییس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه، ضمن اشاره به برنامه‌های پیش روی این انجمن به مهر گفت: با توجه به اینکه هیات مدیره جدید انجمن فیلم کوتاه به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده و در کنار آن به‌تازگی حکم این انجمن از سوی وزارت کار تایید شده است، زمان کوتاهی برای انجام یک سری از برنامه‌ریزی‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: دهمین جشن مستقل فیلم کوتاه پیش روی ما قرار دارد و ما در تلاش هستیم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری این جشن داشته باشیم. در حال حاضر آثار ارسالی به جشن جمع آوری شده و به‌زودی و با معرفی هیات انتخاب فیلم‌های مورد نظر دیده می‌شود.

نایب رییس هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه بیان کرد: در واقع در این دوره از جشن مستقل فیلم کوتاه، با تغییر ترکیب در هیات انتخاب همراه هستیم به این معنا که قرار است تعداد نفرات هیات انتخاب تغییر کند که تغییرات مورد نظر به زودی اعلام می شود. البته روند داوری آثار به صورت آکادمی همچنان ادامه دارد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه ایام محرم و صفر در شهریور ماه است، جشن فیلم کوتاه زودتر برگزار می‌شود و این امکان وجود دارد که جشن موردنظر اواخر مرداد ماه برگزار شود.

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» تاکید کرد: پیش از این اعلام شده بود که آرمین ایثاریان به عنوان دبیر دهمین جشن مستقل فیلم کوتاه انتخاب شده است.

وی توضیح داد: به تازگی دیداری با کانون کارگردانان سینمای ایران داشتیم که هدف از این دیدار هماهنگی و حمایت ۲ طرف از یکدیگر بود. کانون کارگردانان می‌تواند حمایت‌های ویژه‌ای از صنف فیلم کوتاه داشته باشد و دری به سوی معرفی فیلمبرداران، بازیگران و دیگر عوامل فیلم کوتاه به سوی سینمای ایران باشد.

این سینماگر بیان کرد: تاکید می‌کنم که فیلم کوتاه پله‌ای برای سینمای بلند نیست، اما اگر کسی می‌خواهد فیلم بلند بسازد بهتر است پیش از آن تجربه ساخت فیلم کوتاه داشته باشد تا با شرایط فیلمسازی آشنا شده باشد.

سجادی حسینی در پایان گفت: همچنین در تلاش هستیم تا کارگاه‌های آموزشی را برای جوانان فیلم کوتاه با حضور کارگردانان قدیمی سینمای ایران برگزار کنیم و این نوع از تعامل‌ها می‌تواند به نفع هر ۲ صنف باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.