یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

چند روز پس از اکران؛

دومین پوستر «زهرمار» رونمایی شد

زهرمار

سینماپرس: دومین پوستر فیلم سینمایی «زهرمار» ساخته جواد رضویان منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، پس از گذشت چند روز از آغاز اکران فیلم سینمایی «زهرمار» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی جواد رضویان، دومین پوستر این فیلم رونمایی شد.

«زهرمار» با بازی شبنم مقدمی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، علیرضا استادی، رضا رویگری و حسین محب اهری از چهارشنبه ۲۹ خردادماه اکران خود را آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «حاج حشمت مداح اهل دلی است که شریف زندگی کرده، او یکی از کاندیداهای شورای شهر است و رویای این را دارد که پلی بین صداقت، سیاست و انسانیت ایجاد کند. تا اینکه سر و کله رهی پیدا می شود، رهی در آستانه تباهی است و آمده تا حشمت را هم با خود به قهقرا ببرد… و این سرآغاز بازی تلخی است، تلخ مثل «زهرمار»»

سایر عوامل تولید فیلم سینمایی «زهرمار» هم عبارتند از نویسنده: پیمان عباسی، مجری طرح: احسان درخشان، دستیار تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی، برنامه‌ریز: پوپک مظفری، دستیار اول کارگردان: رضا بختیاری، مدیرتولید: پروانه زبان فهم، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: ثنا نوروزبیگی، صدابردار: محمود خرسند، موسیقی: رضا خسروی، مدیر هماهنگی: حسین بشگرد، عکاس: کوروش جوان، مشاور رسانه ای: سپیده آماده.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.