یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

بهروز مفید مطرح کرد:

«محکومین ۲» به پایان تصویربرداری رسید/ «بیگانه ای با من است» کلید خورد

سریال «محکومین۲»

سینماپرس: تهیه کننده «محکومین ۲» از پایان تصویربرداری این سریال در هفته آینده و آغاز فیلمبرداری سریال «بیگانه ای با من است» در اواسط تیر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بهروز مفید تهیه کننده سریال «بیگانه ای با من است» درباره آخرین وضعیت تولید آن به صبا بیان کرد: پیش تولید این سریال به کارگردانی احمد امینی آغاز شده است و امیدوارم بتوانیم اواسط تیر ماه کار را کلید بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران مشخص شده اند یا نه، اظهار کرد: تعدادی از بازیگران مشخص شده اند و اسامی آنها را به زودی اعلام خواهیم کرد.

مفید در پایان درباره سریال «محکومین ۲» گفت: در حال حاضر در مراحل پایانی فیلمبرداری اپیزود ۳۴ هستیم. طی دو روز آینده اپیزود ۳۵ را که قسمت پایانی است شروع می کنیم و امیدواریم تا هفته آینده فیلمبرداری تمام شود.

سریال «بیگانه ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده و کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی بهروز مفید عنوان مجموعه ای در گونه ملودرام اجتماعی است که قرار است از شبکه دو سیما روانه آنتن شود. داستان این مجموعه در ۶۰ قسمت نگاشته شده که طی دو فصل ۳۰ قسمتی پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: نساء قهرمان داستان، دختریست از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می شود. این جابجایی که با فریب یک خانواده متدین همراه است عواقبی در پی دارد که دامنگیر مسببان آن می شود.

«محکومین» سریالی درباره مجازات جایگزین است که با داستان هایی مختلف با محوریت جایگزینی برای زندان برای مجرمان جلوی دوبین رفت و طلاق یکی از موضوعات مهم در این سریال است. «محکومین ۲» سریالی برای شبکه یک سیما است که در ۴۰ اپیزود ۵۰ دقیقه ای آماده نمایش می شود.

ناصر هاشمی، بابک نوری، مسعود شامی، فرناز زوفا، بیژن بنفشه خواه، کورش تهامی، محمود جعفری، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی، اتابک اتابک نادری، حمیده مقدسی، حسین سلیمانی و ... بازیگران سریال «محکومین ۲» را تشکیل می دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.