یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

فراستی:

داروغه‌زاده بلد نیست مدیریت کند!+فیلم

ابراهیم داروغه زاده در مراسم تشییع پیکر مرحوم «خشایار الوند»

سینماپرس: فراستی:: ظاهرا با این کاری که اخیرا دادستانی می‌کند که از ورود پول‌های کثیف به سینما جلوگیری می‌کند ایشان (آقای داروغه‌زاده) مثل اینکه موافق نیست.

به گزارش سینماپرس، مسعود فراستی در آخرین برنامه هفت جمعه شب گذشته در قسمتی از برنامه گفت: قبل از برنامه توییتی به دست من رسید از یکی از مسئولین مهم سینمایی. فراستی در ادامه گفت: من ابتدا نظر ایشان را می‌خوانم و بعد خواهم گفت ایشان چه کسی هستند. در این توییت آمده بود. این بلایی که برنامه سینمایی هفت با نقدهایش، سر فیلم‌های سینمای ایران می‌آورد صد برابر بدتر از توقیف فیلم‌ها توسط دادستانی است.

منتقد برنامه هفت پس از خواندن این توییت گفت: ظاهراً با این کاری که اخیراً دادستانی می‌کند که از ورود پول‌های کثیف به سینما جلوگیری می‌کند ایشان (آقای داروغه‌زاده) مثل اینکه موافق نیست. اولاً که، بلا، سر سینما می‌آورد، به زعم این دوست عزیز که مدیر کل نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی است، آقای داروغه زاده. دوم، دشمنی ایشان خیلی جدی ایشان با نقد است.

در زمانی که ایشان بلد نیستند مدیریت کنند و اجازه می‌دهند رشد پول کثیف و آلودهراهش را به سینمای ایران هموار کند با این نوع مدیریت. در زمانی که نقد را به جای بالندگی دشمن سینما می‌گیرند و به همه نوع فیلمی باج می‌دهند و ما نقد می‌کنیم برای رسیدن به یک متر و معیاری، برای جلو بردن سینمای ایران، چنین توییتی به نظر من خجالت آور است. من به این دوست عزیز که در جشنواره کلی درباره نقد با او صحبت کردم اینقدر نترسد و گفتم چرا به نفع سینماست، ایشان همچنان در همان موضع است و اخیراً که بدتر. ما بلا سر سینما می‌آوریم و دادستانی کمتر از ما، واقعاً که.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.