یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

با امتیاز ۹۸درصد؛

«داستان اسباب بازی ۴» به فروش ۱۲ میلیون دلار رسید

انیمیشن داستان اسباب بازی ۴

سینماپرس: این انیمیشن که به کارگردانی «جاش کالی» تولید شده است توانسته در سایت «راتن تومیتوز» ۹۸ درصد امتیاز را بدست آورد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، انیمیشن «داستان اسباب بازی 4» در هفته گذشته به فروش 12 میلیون دلار در پنجشنبه شب رسید که دومین فروش بزرگ اکران نخست برای انیمیشن در تاریخ سینما بوده است.

انیمیشن «شگفت انگیزان 2» نیز اثر دیگر کمپانی پیکسار بود که به فروش 18 میلیون دلار رسید و بعد از سه روز توانست مبلغ  183 میلیون دلار را کسب کند. داستان اسباب بازی که در مقام دوم قرار داد قبل از انیمیشن «در جستجوی دوری» است که توانست مبلغ 9 میلیون دلار را از آن خود کند.         

این انیمیشن که به کارگردانی «جاش کالی» تولید شده است توانسته در سایت «راتن تومیتوز» 98 درصد امتیاز را بدست آورد. در این اثر سینمایی یکبار دیگر شاهد حضور «تام هنکس» در نقش «وودی» و «تیم آلن» در نقش‌ باز است. همینطور «تونی هال» در نقش «فورکی» (چنگال) و «کیانا ریوز» در نقش «کابوی موتور سوار» ایفای نقش می‌کنند.

همینطور اثر سینمایی دیگر یعنی «بازی کودکان» پنجشنبه شب به فروش یک میلیون و هشتصد هزار دلار در 2500 سالن سینمای امریکا رسید.

این فیلم بازسازی امروزی از فیلم کلاسیک ترسناکی به همین نام است که در آن مادری به نام کارن به پسر خود به نام اندی یک عروسک هدیه می‌دهد که از ماهیت ترسناک آن با خبر نیست.

فیلم «لوک بسون» به نام «آنا» که یک تریلر جنایی با بازی افرادی چون «لوک اوانس»، «هالن مایرن» و بازیگر جدید «ساشا لوس» است توانست مبلغ 325 هزار دلار را با اکران در حدود 1700 سالن سینما در پنجشبه شب نصیب خود کند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.