یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

با حضور مسئولان قوه قضاییه؛

رادیو «عدالت» با شعار "قانون برای همه؛همه مطیع قانون" افتتاح شد

دادگاه-قوه قضاییه

سینماپرس: مراسم آغاز به کار رادیو «عدالت» همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه و با حضور مسئولان این قوه در رادیو برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، آیین افتتاح رادیو «عدالت»، با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای سازمان صداوسیما، مسئولان قوه قضائیه و جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی، روز شنبه یکم تیرماه در رادیو برگزار شد.

غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری تهران در ابتدای این مراسم عنوان کرد: در گام دوم انقلاب هستیم که در قوه قضاییه به عنوان دوره تحول نام گرفته است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه می‌خواهد گام دوم را برای عدالت و مبارزه با فساد بردارد.

حمید شاه ابادی معاون صدا نیز عنوان کرد: نقش رادیو در این فضای رسانه‌ای بسیار ویژه است.

وی با اشاره به نامگذاری رادیو عدالت گفت: تاسیس و ایجاد رادیوهای مناسبتی دلیلی است که مردم با عملکرد دستگاه‌های مختلف آشنا شده و به طور ویژه‌ای به یک موضوع توجه کنند.

معاون صدا تصریح کرد: قوه قضاییه نماد عدالت و تحقق احکام اسلام است اگر کشوری نامش جمهوری اسلامی است ان را می‌توان از همین حوزه قضا شناخت و این رادیو با همین هدف کارش را اغاز می‌کند.

وی افزود: این رادیو با هدف آشنایی مردم با حقوق خود و نقش دستگاه قضا در تحقق عدالت این رادیو شروع به کار می‌کند. یکی از ماموریت‌های مهم دستگاه قضا کاهش پرونده‌های قضایی است و رادیو می‌تواند با افزایش آگاهی مردم به این هدف تحقق بخشد.

شاه آبادی درباره دیگر اقدامات رادیو عدالت عنوان کرد: توصیه مردم به گذشت و آشنایی با قوانین از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند در این شبکه نقش آفرین باشد.

حمیدرضا صحراگرد مدیر رادیو عدالت نیز در این مراسم گفت: رادیو عدالت را با شعار قانون برای همه، همه مطیع قانون آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: استقرار عدالت عنوان یکی مبانی ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی است و در راستای احقاق حقوق ملت است.

صحراگرد تصریح کرد: هرچه قدر سطح آگاهی عمومی مردم افزایش پیداکند سهم مردم در راستای عدالت نیز افزایش می‌یابد.

وی در پایان سخنانش گفت: به مدت ۱۰ روز برنامه‌های مختلف در قالب‌های گفتگو، مشاوره، نمایش، مستند، مصاحبه و سخنرانی به صورت ۲۴ ساعته آغاز می کند.

راه اندازی رادیو عدالت با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس صداوسیما، معاونت صدای جمهوری اسلامی و مرکز رسانه قوه قضاییه صورت گرفته است.

رادیو عدالت با تولید و پخش روزانه ۴۷ عنوان برنامه متنوع درباره موضوعات مهم قضایی، بررسی پرونده‌های مختلف جنایی خاص، حقوق شهروندی، ارائه گزارش از برخی دادگاه‌ها، گفتگوهای چالشی با حضور مسئولان قوه قضاییه شروع به فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.