جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

جدیدترین فیلم آدام سندلر؛

«راز قتل» رکورددار نمایش نت‌فلیکس شد

فیلم راز قتل

سینماپرس: «راز قتل» ساخته «آدام سنلدر» رکورد نمایش سه روزه را با ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار بیننده شکست.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «راز قتل» جدیدترین فیلم «آدام سندلر» با بازی «جنِفر انستن» در سه روز اول نمایش در نت‌فلیکس توسط ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار کاربر دیده شد.

بنابر آمار اعلام شده از سوی نت‌فلیکس، ۳۰ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۸۶۳ نفر فیلم «راز قتل» را از طریق سایت مذکور تماشا کرده‌اند که از این میان ۱۳ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۹۱۴ نفر بیننده از آمریکا و کانادا بوده‌اند و ۱۷ میلیون و ۴۹۴ هزار و ۹۴۹ نفر از بقیه کشورهای جهان به تماشای این فیلم نشسته‌اند.

نت‌فلیکس در سال ۲۰۱۵ قرارداد ساخت ۴ فیلم را با سندلر به امضاء رساند و سال ۲۰۱۷ نیز قرارداد ۴ فیلم دیگر را نیز بر آن افزود. بسیاری از کارشناسان در ابتدای این قرارداد به موفقیت آن شک داشتند اما با انتشار آمارهای خیره‌کننده و رکوردشکن، نظرها به این کمدین خلاق جلب شده است.

نت‌فلیکس در سال‌های اخیر بیشتر بر روی تولید محتوا تمرکز کرده و نمی‌خواهد به گرفتن آگهی و تبلیغات متکی باشد و در این مسیر تعدادی از داستان‌های جذاب و مخاطب‌پسند را برای پروژه‌های بعدی خود انتخاب کرده است.

دیگر موفقیت این سایت بزرگ فیلم «جبهه سه‌گانه» بن افلک بود که طی چهار هفته ۵۲ میلیون کاربر آن را از طریق این سایت تماشا کردند.

سریال ابر قهرمانی «آکادمی چطر» نیز در چهار هفته نمایش ۴۵ میلیون بیننده داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.