جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

تهیه‌کننده پروژه مطرح کرد؛

به دلیل کاهش بودجه تولید سریال «شهید حججی» منتفی شد

شهید محسن حججی

سینماپرس: تهیه‌کننده مینی سریال «شهید حججی» بیان کرد که با نویسنده فیلمنامه این سریال تسویه حساب شده و دیگر قرار نیست این پروژه به تولید برسد.

به گزارش سینماپرس، سعید کمانی تهیه‌کننده تلویزیون که سال گذشته از تولید مینی سریالی با محوریت شهید محسن حججی خبر داده بود، درباره روند تولید این سریال به مهر گفت: با نویسنده این سریال بر اساس برآورد مالی اولیه توافقاتی صورت گرفته بود و جلساتی هم برگزار شد اما از آنجا که نخواستند این سریال ساخته شود، پروژه منتفی و با نویسنده هم تسویه حساب شد.

وی درباره چرایی توقف تولید این سریال عنوان کرد: سازمان صداوسیما اواخر سال ۹۷ درصدی از بودجه سیما فیلم را برای سال ۹۸ کم کرد و مرکز سیما فیلم هم بودجه را به پروژه‌هایی که اولویت بیشتری دارند اختصاص می‌دهد.

این تهیه‌کننده درباره اینکه چه زمانی دوباره سراغ پروژه «شهید حججی» خواهد رفت، گفت: اولویت تلویزیون موضوعاتی از این دست نیست و فعلاً بودجه‌ای برای ساختش وجود ندارد.

وی در پایان با اشاره به بحران مالی تلویزیون عنوان کرد: اکنون بیشتر بودجه تلویزیون در اختیار سریال‌های مناسبتی مثل سریال‌های نوروز یا ماه رمضان قرار دارد و کمتر می‌توان سراغ موضوعات دیگر رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.