چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

شهرام ملازاده؛

مدیر رادیو پیام و آوا با معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد

شهرام ملازاده

سینماپرس: شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا با معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد.

به گزارش سینماپرس، مدیر رادیو پیام و آوا با هدف توسعه مناسبات ارتباطی و رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیدار کرد.

شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در خدمات‌رسانی به مردم، رادیو را رسانه‌ای موثر و فراگیر برای اطلاع‌رسانی به ویژه در مواقع بحرانی دانست و آمادگی این رسانه را برای همکاری و تعامل بیش از پیش در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اعلام کرد.

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز در این دیدار بر اهمیت مقوله اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای تاکید کرد و با اشاره به نقش موثر رادیو پیام و آوا در اطلاع‌رسانی به‌موقع رویدادهای حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌ویژه در جریان وقوع سیل اخیر در کشور گفت: وقوع سیل سهمگین در بسیاری از استان‌های کشور در فروردین ماه امسال، اهمیت و ضرورت اطلاع‌رسانی و بهره‌گیری از انواع ظرفیت‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط با مسئولان و مردم در مناطق سیل‌زده را مشخص کرد.

وی افزود: در این شرایط رادیو یکی از رسانه‌های در دسترس مردم، مسئولان و مسافران بود که تلاش شد ارتباط مناسبی از رهگذر شبکه‌های رادیویی با مخاطبان خود و اطلاع‌رسانی منسجم درباره وضعیت محورهای مواصلاتی به ویژه در مناطق سیل زده و افزایش میزان آگاهی‌های مخاطبان برقرار کنیم و رادیو پیام و آوا نقش موثر و چشمگیری در انجام رسالت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مسافران و کاربران جاده‌ای و تشریح آخرین وضعیت محورها ایفا کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ابراز امیدواری کرد که با توسعه مناسبات متقابل، امکان استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های موجود طرفین در جهت خدمت رسانی هر چه شایسته‌تر به هموطنان برداشته شود.

در این دیدار مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا ضمن بازدید از مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از نزدیک در جریان اطلاعات و امکانات و سامانه‌های موجود در این مرکز که به امر اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به کاربران و مسافران جاده‌ای می‌پردازد، قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.