چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

باشعار قانون برای همه، همه مطیع قانون؛

"رادیو عدالت" از شنبه شنیدنی می‌شود

رادیو

سینماپرس: همزمان با هفته قوه قضائیه، رادیو عدالت با حضور معاون اول دستگاه قضا، افتتاح می‌شود.

به گزارش سینماپرس، حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی از افتتاح رادیو عدالت خبر داد. او گفت: با تدابیر  و راهبری حمید شاه‌آبادی معاونت صدا و همکاری قوه قضاییه، رادیو عدالت با شعار «قانون برای همه، همه مطیع قانون»، با حضور حجت‌الاسلام محسنی ‌اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما روز شنبه افتتاح می‌شود.

رادیو عدالت در ایام هفته قوه قضائیه از یکم تا دهم خرداد ۹۸ بر روی موج اف. ام ردیف ۹۵.۵  مگاهرتز و از طریق اپلیکشین ایرانصدا قابل دریافت است. این شبکه رسانه‌ای برای آشنایی جامعه ایرانی با حقوق و تکالیف خود در جامعه در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: تقویت نگرش جامعه  و بایدهای حقوقی سبک زندگی ایرانی- اسلامی، معاضدت‌های رسانه‌ای در جهت ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه قضایی، افزایش دانش آحاد جامعه با حقوق و تکالیف خود در موضوعات اخلاقی، اجتماعی و قضایی در جهت کاهش مشکلات فردی و آسیب‌های اجتماعی و نیز تشریح و انعکاس برنامه ها و فعالیتهای دستگاه قضا از اهم ماموریت های رادیو عدالت است.

یکی از اهداف رادیو عدالت علاوه بر کمک به دستگاه قضایی برای تعامل با جامعه، شناسایی جریان‌های موثر در ارتقای کارآیی و اثربخشی دستگاه‌ قضایی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی، تبیین مولفه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی و تربیت نیروی انسانی آشنا با مسائل تخصصی حوزه حقوق و رسانه است.

لازم به ذکر است حمیدرضا صحرا گرد به عنوان مدیر رادیو عدالت منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.