دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

برای برپایی دومین جشنواره پویانمایی؛

علی دارابی با استاندار کرمانشاه دیدار کرد

دیدار علی دارابی با استاندار کرمانشاه برای آخرین رایزنی های برگزاری دومین جشنواره پویانمایی

سینماپرس: معاون امور استان‌های صدا و سیما و هیات همراهش با استاندار کرمانشاه برای آخرین رایزنی های برگزاری دومین جشنواره پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما نیز با تشکر از استاندار و نماینده مردم کرمانشاه و همچنین مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، برگزاری این جشنواره را فرصتی مغتنم برای معرفی این استان به جهان و کشور دانست و گفت: به حمدالله تمامی مدیران استان از روز نخست پای کار بوده‌اند و تا هم اکنون به طور همه جانبه برای برپایی این جشنواره همکاری داشته‌اند.

دارابی همچنین از برنامه‌ریزی مدون برای این مراسم در استان خبر داد و گفت: با اجرای این مراسم در استان می‌دانیم که می‌تواند نوید بخش روزهای خوب و خوشی برای این مردم باشد علی الخصوص که در این استان سال‌ها اخیر متاسفانه رخدادهایی به وجود آمد که بر روحیه این مردم خوب و نجیب تاثیر عمیقی گذاشت.

معاون امور استان‌های صداوسیما در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در دومین جشنواره پویانمایی که امسال قرار است برگزار شود، برنامه‌های عروسکی تلویزیونی نیز اضافه شده و این بخش می‌تواند با به وجود آوردن نشاط کافی رنگ بخصوصی به این جشنواره بدهد.  

وی همچنین از برگزاری شادی پیمایی‌ها و برنامه‌های جنبی دیگر در استان در هفته برگزاری این جشنواره خبر داد و افزود: تمامی این برنامه‌ها از شبکه‌های رسانه ملی پخش خواهد و این فرصتی مغتنم برای استان کرمانشاه در نشان دادن قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نهفته‌اش خواهد بود.

استاندار کرمانشاه نیز ضمن خیر مقدم به معاون امور استان‌های صداوسیما و هیات همراه او جشنواره پویانمایی را رویدادی بزرگ برای کرمانشاه دانست و گفت: این جشنواره در استان و به ویژه در شهرهای زلزله زده، موجی از نشاط ایجاد خواهد کرد.

بازوند با اشاره به اینکه ما آماده میزبانی باشکوه از این رویداد ملی هستیم افزود: برای انجام هر چه بهتر و باشکوهتر این رویداد در سطح ملی تمامی مدیران استان آماده به کار هستند و انتظار داریم با همدلی و وفاقی که در سطح استان و مدیران ارشد آن وجود دارد میزبانی شایسته برای این رویداد بزرگ باشیم.

در ادامه بازوند از تشکیل شورای اداری برای هماهنگی‌های لازم در سطح استان خبر داد و افزود: همه تلاش ما این بود تا تأمین اعتبارات لازم هرچه زودتر انجام شود و برای همین ساعت‌ها با مدیران کشوری در این زمینه جلسه برگزار کردیم، تا خدا را شکر با وجود همه مشکلاتی که دولت در این شرایط ویژه کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کند این اعتبارات تامین شود.

در ادامه این جلسه افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با ارائه گزارشی از کارها و اقدامات انجام شده برای انجام مقدمات این جشنواره از پیشرفت خوب امور خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خدا را شکر تقریبا همه امور در حال انجام است.

امیری همچنین تصریح کرد: خبر برگزاری این جشنواره تکاپویی بسیار خوب در بین مدیران و فرمانداران استان داشته است به طوری که اشتیاق میزبانی برای برنامه‌های جنبی در کل استان از سوی فرماندارن بسیار مشهود است.

وی در پایان از استاندار و مدیران ارشد استان خواست تا برای هر چه سریع‌تر محقق شدن مصوبات این جشنواره به کمک او بشتابند.

همچنین سلیمانی نماینده مردم کنگاور هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی که مدیر کل امور استان‌ها را در این جلسه همراهی می‌کرد نیز گفت: آنچه تا به امور در سال‌های اخیر از کرمانشاه در سطح کشور نمایش داده شده است متاسفانه سیری از بلایای طبیعی و حزن و انده مردم این دیار بوده است و انتظار می‌رود با اجرای چنین جشنواره‌هایی آنسوی چهره بی بدیل استان نیز به مردم کشور و چه بسا دنیا نشان داده شود.

سلیمانی این جشنواره را نقطه قوتی برای نمایش قابلیت‌های سرمایه‌های انسانی مفید و مدیران با ارزش استان دانست و افزود: برنامه‌هایی از این دست می‌تواند ضریب قدرت فعالیت‌های کرمانشاه در امور اقتصادی منابع انسانی و تولیدی آن را در سراسر کشور بالا برده و قابلیت‌های نهان استان را به خوبی نمایش دهد.

وی همچنین توسعه استان را در ابعاد مختلف منوط به آرامش رفتاری در سطح مدیران ارشد دانست و افزود: آنجایی قابلیت‌ها و نکات بارز هر استانی نشان داده خواهد شد که آرامش رفتاری در بین مدیران ارشد آن وجود داشته باشد و این موضوع در کرمانشاه؛ خدا را شکر در سایه رفتارهای عقلانی استاندار محقق شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.