یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

کارگردان «بی مصرف ها»؛

«سیمون وست» به سراغ سینمای چین رفت

سایمون وست

سینماپرس: سایمون وست کارگردان فیلم سینمایی «بی مصرف‌ها» و «کارد وحشی»، نسخه چینی فیلم سابق خود را می‌سازد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، سیمون وست که فیلم سینمایی «لارا کرافت:مهاجم مقبره» را با بازی آنجلینا جولی کارگردانی کرده بود، این بار همین فیلم را با نام «افسانه شکارچیان» برای سینمای چین خواهد ساخت.

این فیلم سینمایی قسمت جدیدی از دنیای «موجین» است که بر اساس سری رمان‌های فانتزی به نام «روح، روشنایی را از بین می‌برد» ساخته خواهد شد. طبق اعلام گذشته واندا پیکچرز و پکن اینترتینمنت، این فیلم قرار است در ماه جولای بعدی اکران شود و بازیگران سطح بالایی مثل ژانگ هانیو، جیانگ وو، سلینا جید که در فیلم «گرگ جنگجو ۲» بازی کرده بود در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

لی ییفان، نویسنده این فیلم سینمایی است و در همکاری با وست کارگردان این پروژه نیز خواهد بود تا اینکه فیلم رنگ و بوی چینی بگیرد و به وی کمک کند. این فیلم به اِلِمان‌های باستانی و سنتی چین رجوع می‌کند و شاید این موضوع، پرداخت سایمون وست به این فیلم را سخت‌تر کند.

کتاب‌هایی که این فیلم قرار است از آن اقتباس شود توسط ژانگ مویه نوشته شده و پیش از این در چندین فیلم سینمایی و عنوان‌های تلویزیونی از آن اقتباس شده بود. یکی از موفق‌ترین فیلم‌هایی که اخیرا ساخته شده است، فیلم «موجین افسانه گم شده» است که در سال ۲۰۱۵ اکران شد و ۲۴۱ میلیون دلار فروش کرد. اما سال گذشته از این مجموعه سینمایی فیلمی ساخته شد که تنها ۲۱ میلیون دلار فروش کرد و در گیشه شکست خورد. پیش بینی می‌شود فیلم جدید سایمون وست موفق‌ترین فیلم در تاریخ این مجموعه سینمایی را رقم خواهد زد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.