شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲

در ماه جولای؛

بازگشت دوباره انیمیشن «منو ببین» به روسیه

انیمیشن «منو ببین»

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «منو ببین» به کارگردانی رضا مهرانفر با حضور در جشنواره کینو لیک‌بز سن‌پترزبورگ برای دومین بار و پس از جشنواره فیلم کوتاه مسکو در ماه جولای به روسیه سفر خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن «منو ببین» در ادامه حضور بین‌المللی خود در جشنواره­ های آکسفور آمریکا، هندیکپ فرانسه، جشنواره Short to The Point رومانی و جشنواره فیلم کوتاه مسکو  از تاریخ سوم تا هفتم جولای به جشنواره کینولیکبز (Kinolikbez) شهر سن‌پترزبورگ خواهد رفت

تمرکز اصلی این جشنواره بر فیلم‌های تجربی مستقل در تمامی فرم‌ها و ژانرها اعم ازداستانی، مستند و انیمیشن خواهد بود. هدف جشنواره کینولیکبز تبادل تجربه، ارزیابی و نقد و بررسی آثار فیلمسازان جوان، فیلمسازان صاحب سبک، بازیگران و فیلمنامه‌نویسان تعریف شده است.  

فیلم‌های خارجی در این جشنواره با زیرنویس روسی به نمایش درخواهد آمد.

«منو ببین» درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می ­شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی.

عوامل انیمیشن «منو ببین» عبارتند از کارگردان: رضا مهرانفر، نویسنده: مونا شاهی و غلامعلی میکاییلی، سوپروایزر بخش انیمیشن : اسفندیار حاجی اسدالهی، مدیر دوبلاژ: یگانه رمضانی، صداگذار: ارش قاسمی، پخش بین ­المللی: فیدان، مشاور رسانه­­ ای: سعیده الله­ دادی.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.