شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

جهت رفاه هنرمندان؛

نسخه جدید سامانه بلیت فروشی تئاتر و موسیقی رونمایی می شود

جشنواره تئاتر آرخه

سینماپرس: مدیر سامانه فروش بلیت «تیوال» از آماده سازی نسخه سوم تحولی این سایت خبر داد و گفت: این نسخه دارای ویژگی‌هایی است که رفاه هنرمندان و مردم را بیشتر فراهم می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «محمد امرآبادی» مدیر سامانه فروش بلیت «تیوال» ضمن بیان این خبر، به فارس گفت: نسخه سوم سامانه بلیت فروشی تیوال در حال آماده سازی است. اتفاقات مهمی در این نسخه رخ خواهد داشت، ‌از نظر ظاهری طراحی جدید و خوبی صورت می‌گیرد و شرایط بهتری برای دسترسی مخاطبان و هنرمندان فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: به لحاظ جنبه‌های بصری و فنی، نسخه این سایت تقویت خواهد شد و هنرمندان و مردم می‌توانند محتوای مدنظرشان را بدون اینکه ایمیل بزنند و منتظر باشند، خودشان بارگذاری کنند. البته هنرمندان در صورتی که مجوزهایشان تکمیل و تأیید شده باشد، می‌توانند محتوای مدنظرشان را بارگذاری کنند.

امرآبادی با بیان اینکه در این نسخه اطلاعات هنرمندان، سازمان‌ها، سالن‌ها و آثار با هم موجود خواهد بود، گفت: به طوریکه هر کدام از فعالان عرصه هنر همه دارای یک بخشی به صورت کانال و با هم مرتبط هستند و هم سیستم خودکار براساس نوع فعالیت‌ها و نوع کارها فهرست می‌شوند.

وی در پایان گفت:‌نسخه این نمایش از نیمه تیر ماه بارگذاری و رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.