شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

معرفی مدیر جدید شبکه سلامت

شبکه سلامت

سینماپرس: در مراسمی با معرفی دکتر محمد مهدی قاسمی به عنوان مدیر شبکه سلامت سیما از تلاش های دکتر احمد سفیدی قدردانی شد

به گزارش سینماپرس، در مراسمی با حضور قائم مقام معاون سیما از اهتمام دکتر سفیدی در هدایت تیم برنامه ساز حوزه سلامت قدردانی و سکان این شبکه به دکتر محمد مهدی قاسمی سپرده شد.

در این مراسم دکتر پورحسین با بیان نکاتی در مورد سابقه کاری دکتر قاسمی گفت: شبکه سلامت در طول سال های گذشته با وجود مدیری کارآمد و خوش سلیقه همچون دکتر سفیدی توانست برنامه هایی محتوایی و با ظاهری رسانه ای روی آنتن بفرستد.

وی توجه به حوزه سلامت را از ویژگی های بارز جامعه اسلامی دانست و افزود: باید به ارتقای سواد سلامت عمومی به عنوان یکی از ویژگی های هر جامعه اسلامی در جامعه بیشتر توجه کنیم.

وی مهمترین رسالت شبکه سلامت را ورود به حوزه عمومی سلامت مردم دانست و افزود: این بدان معناست که مباحث سلامت باید به حوزه فهم عمومی ورود کنند.

دکتر قاسمی مدیر جدید شبکه سلامت نیز در سخنانی شبکه سلامت را مرجعی در حوزه سلامت عمومی دانست و گفت: تولیدات این شبکه باید در حوزه پیشگیری و توانمندسازی مخاطب پیشرو باشند. وی با قدردانی از مدیران و برنامه سازان این شبکه خواست تولید برنامه های خوب را همچنان دنبال کنند و ابراز امیدواری کرد، همچون سال های گذشته تولیدات با کیفیت روانه آنتن شوند.

دکتر سفیدی مدیر سابق شبکه سلامت در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد چهارساله از دکتر مهدی پور موسس شبکه یاد کرد و گفت: تولید برنامه در تلویزیون کاری دشوار است چرا که علاوه بر دشواری کار تولید تخصصی، مسایل و مشکلات مالی، قضاوت میلیونی بینندگان خود را نیزهمراه دارد.

دکتر سفیدی برندسازی در چهار حوزه سلامت جسم، روان، اجتماعی و معنوی را از دیگر اقدامات شبکه خواند و گفت: در هر یک از حوزه های برنامه ای به عنوان برند شبکه تعریف شد. به عنوان مثال در زمینه سلامت روان برنامه «حال خوب» تولید شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.