جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به‌عنوان بازیگر محبوب خانواده‌ها؛

اهدای جایزه نسل به دواین جانسون اهدا می شود

دواین جانسون

سینماپرس: دواین جانسون با دریافت جایزه نسل از جوایز ام‌تی‌وی موویز مورد تجلیل واقع می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر فیلم‌هایی چون «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» و «سریع و خشمگین» در مراسم اهدای جوایز ام‌تی‌وی جایزه جنریشن یا شنسل را دریافت می‌کند.

دواین جانسون که هم در ورزش و هم به عنوان یک بازیگر موفق بوده است و فیلم‌هایش بیش از ۱۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند در مراسم اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی که ۱۷ ژوئن برگزار می‌شود، جایزه می‌گیرد.

این جایزه به بازیگرانی اهدا می‌شود که با تنوع کاری‌شان هم در سینما و هم تلویزیون به نام محبوب خانواده‌ها بدل شده باشند. کریس پرت، ویل اسمیت، ریس ویتراسپون، رابرت داونی جونیور، مارک والبرگ، ساندرا بولاک، جیمی فاکس، جانی دپ، بن استیلر، آدام سندلر، مایک مه‌یرز، تام کروز، جیم کری و مجموعه «سریع و خشمگین» قبلاً این جایزه را دریافت کرده‌اند.

ایمی دویل مدیر اهدای این جوایز از جانسون به عنوان یک نماد هم در سینما هم در تلویزیون یاد کرد که برای نسل جدید به یکی از بازیگران محبوب بدل شده است. وی افزود او در زمینه‌های مختلف از فیلم‌های اکشن تا کمدی موفق بوده و یک مرد خانواده به تمام معناست.

این جایزه در حالی به جانسون اهدا می‌شود که وی به عنوان یکی از موثرترین چهره‌های مجله تایم امسال هم انتخاب شده بود.

جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌تی‌وی (MTV Movie & TV Awards) از سال ۱۹۹۲ هرسال برگزار می‌شود. برندگان این جوایز به صورت آنلاین توسط مردم برگزیده می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.