جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به مرحله صداگذاری و موسیقی رسید؛

ساخت «ستایش۳» به زودی به پایان می رسد

سریال ستایش ۳

سینماپرس: مرحله تدوین و صداگذاری سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی بزودی به پایان می‌رسد.

به گزارش سینماپرس، به تازگی تدوین سریال «ستایش۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب به پایان رسیده است و مرحله صداگذاری و موسیقی در حال انجام است.

به احتمال فراوان تا یک ماه آینده سریال به طور کامل تحویل شبکه داده خواهد شد و بعد از آن شبکه برای زمان پخش این سریال تصمیم می‌گیرد.

شروع داستان «ستایش»، سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ است و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت  توسط سعید مطلبی به نگارش درآمده است.
فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی آن متفاوت و دارای ساختاری جدید است. این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد. فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل این سریال است.

داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، قربان نجفی، فریبا نادری، سینا شفیعی، فرهاد جم، کیهان ملکی، محمدرضا داود نژاد، مهدی میامی، امیرمحمد زند، لاله مرزبان، کمند امیر سلیمانی، شهرام پور اسد، مهتاج نجومی، علی طالب لو، آتش تقی پور، مهرنوش ستاری، نگار جوکار، مریم نیک رفتار، امید علی مردانی، کریم قربانی، علی میلانی بازیگران سریال هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.