چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

ایمان کرمیان:

برنده سیمرغ بلورین جلوه‌های ویژه میدانی «قورباغه» را انجام می‌دهد

ایمان کرمیان

ایمان کرمیان درباره جلوه های ویژه میدانی سریال «گیله وا» که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود و پروژه های دیگر خود توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش سینماپرس، ایمان کرمیان طراح جلوه های ویژه میدانی سریال «گیله وا» به صبا گفت: سریال «گیله وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان که به زودی از شبکه سه سیما پخش می شود به اتفاقات سال ۱۲۹۷ و دوران مبارزه های میرزا کوچک خان جنگلی می پردازد بنابراین برای جلوه های ویژه آن نیاز به یک سری درگیری های جنگی و بارش باران داشتیم.

وی با بیان اینکه حدود سه ماه زمان صرف جلوه های ویژه این پروژه شده است، بیان کرد: در این سریال، بر اساس سلایق کارگردان، افکت های خاص اصابت تیر به سر، بدن و زمین را نیز کار کردیم.

کرمیان با اشاره به سریال شبکه نمایش خانگی «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم اظهار کرد: حدود دو هفته است که فیلمبرداری تمام شده است. سریال های سیروس مقدم همیشه خاص و دشوار است و در این پروژه نیز به دلیل فضای ترسناک و ماورایی داستان، جلوه های ویژه ای مانند آتش سوزی های خاص نیاز داشتیم.

برنده سیمرغ بلورین از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر درباره پروژه جدید خود توضیح داد: برای سریال شبکه نمایش خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی قرارداد دارم اما هنوز بخش مربوط به من شروع نشده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای ساخت سریال و فیلم سینمایی باید بودجه و امکانات لازم فراهم شود، گفت: پروژه های جدیدی به من پیشنهاد شده که هنوز هیچ کدام از آنها نهایی نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.